Apie įstaigą

Įstaigos veiklos sritys

Klaipėdos kūrybinių industrijų skatinimo srityje

* Skatinti kūrybinių industrijų plėtrą, sudarant geresnes įsidarbinimo ir naujų darbo vietų kūrimo galimybes, sukurti sąlygas kūrybinių verslų plėtrai; kaupti, analizuoti ir viešinti informaciją apie kūrybines industrijas
* Teikti mokymų ir konsultacijų paslaugas kūrybinio sektoriaus atstovams, siekiant skatinti jų verslumą ir kūrybinių industrijų plėtrą
* Teikti kultūros ir kūrybinių industrijų inkubavimo bei renginių organizavimo paslaugas meno ir (arba) kūrybiniuose inkubatoriuose

Darbuotojų funkcijos


Įstaigos vadovas;
Administratorius;
Kūrybinių projektų vadovas;
Klientų aptarnavimo vadovas;
Inkubavimo programos kordinatorius;
Rinkodaros ir komunikacijos specialistas;
Įstaigos struktūra

Administracinė informacija

Bendroji informacija

Klaipėdos miesto mero potvarkis dėl VšĮ „Klaipėdos kultūros fabriko” valdybos veiklos pabaigos


Lūkesčių raštas 2024

VšĮ „Klaipėdos kultūros fabrikas“ strateginiai veiklos planai ir jų įgyvendinimas:
Klaipėda ID strateginis veiklos planas 2024-2026
Klaipėda ID strateginio veiklos plano 2020-2022 korekcija (2021 m.)
Klaipėda ID strateginis veiklos planas 2020-2022 finansinės prognozės
Klaipėda ID strateginis veiklos planas 2020-2022

VšĮ „Klaipėdos kultūros fabrikas“ strateginių veiklos planų ataskaitos:
Klaipėda ID strateginio veiklos plano ataskaita 2023
Klaipėda ID strateginio veiklos plano ataskaita 2021
Klaipėda ID strateginio veiklos plano ataskaita 2020
Klaipėda ID strateginio veiklos plano ataskaitos 2020 priedas
Klaipėda ID strateginio veiklos plano ataskaita 2019

Informacija apie darbuotojų darbo užmokestį:
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2024 m. IV ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2024 m. III ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2024 m. II ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2024 m. I ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2023 m. IV ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2023 m. III ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2023 m. II ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2023 m. I ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2022 m. IV ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2022 m. III ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2022 m. II ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2022 m. I ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2021 m. IV ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2021 m. III ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2021 m. II ketv.
Informacija apie vidutinį darbo užmokestį 2021 m. I ketv.

Atlyginimų politika:
Vadovo darbo užmokestis
Apskaitos politika
Viešosios įstaigos „Klaipėdos kultūros fabrikas” įstatai
Dėl informacijos apie lėšas, skirtas institucijos veiklai viešinti skelbimo

Audito išvados, finansinių ataskaitų rinkiniai ir veiklos ataskaitos

Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2023 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2022 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2021 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2020 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2019 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2018 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2017 m.
Audito išvada su finansinių ataskaitų rinkiniu ir veiklos ataskaita 2016 m.
VšĮ „Klaipėda ID“ gauta parama:
2021 metais – gauta 280,00 Eur parama. Paramos teikėjas – UAB “Telesoftas”. Paramos tikslas – finansiškai paremti “Commit Klaipėda” renginį.
2020 metais – parama negauta
2019 metais – gauta 300,00 Eur parama. Paramos teikėjas – UAB Fortum Klaipėda. Paramos tikslas – Moksleivių mokomųjų bendrovių mugės organizavimas
2018 metais – parama negauta

Korupcijos prevencija

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo Nr.IX-904 pakeitimo įstatymo Nr.XIV-471   24 straipsnio 2 dalimi, VšĮ “Klaipėdos kultūros fabrikas” neprivalo steigti padalinio ar skirti subjekto atsakingo už korupcijai atsparios aplinkos kūrimą Agentūroje. 
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu, „Kultūros fabrikas” vykdo korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemones.

Korupcijos prevencijos dokumentai
Klaipėdos miesto savivaldybės korupcijos prevencijos veiksmų planas (2023-2025 m.)
Informacija apie korupcijos prevenciją Klaipėdos miesto savivaldybėje

Kaip pranešti apie korupciją?

Klaipėdos miesto savivaldybės korupcijos prevencijos kontaktai
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba (STT):
„Karštoji linija”: (8 5) 266 3333
El. paštas: pranesk@stt.lt
Faksas: (8 5) 266 3307
Pranešimo forma čia

Metinės ataskaitos ir veiklos rezultataiKasmet teikiama ataskaita apie korupcijos prevencijos veiksmus.2023-2025 m. veiksmų plano vykdymo ataskaitos forma.

Papildoma informacija

VšĮ “Klaipėdos kultūros fabrikas” vadovaujasi: 
Savivaldybės institucijų, įmonių ir įstaigų  nulinės tolerancijos korupcijai politikos gairės. 
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos etikos (elgesio) kodeksas
Dovanų, gautų pagal tarptautinį protokolą ar tradicijas, taip pat reprezentacijai skirtų dovanų perdavimo, vertinimo, registravimo ir saugojimo tvarkos aprašas 
Informacijos apie pažeidimus teikimo tvarkos aprašas.

Pranešėjų apsauga

Pranešimus apie pastebėtus pažeidimus Klaipėdos kultūros fabrike (toliau-KUFA) gali pateikti esami ir buvę KUFA darbuotojai arba asmenys sutartiniais santykiais (konsultavimo, rangos, subrangos, stažuotės, praktikos, savanoriškos veiklos ir pan.)  susiję su KUFA.

Pažeidimas  – Įstaigoje galbūt rengiama, daroma ar padaryta nusikalstama veika, administracinis nusižengimas, tarnybinis nusižengimas ar darbo pareigų pažeidimas, taip pat šiurkštus privalomų profesinės etikos normų pažeidimas, mėginimas nuslėpti minėtą pažeidimą ar kitas grėsmę viešajam interesui keliantis arba jį pažeidžiantis teisės pažeidimas, apie kuriuos informaciją apie pažeidimą pateikiantis asmuo sužino iš savo turimų ar turėtų tarnybos, darbo ar sutartinių santykių su Įstaiga arba įdarbinimo ar kitų iki sutartinių santykių metu.

Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymas (toliau – Įstatymas)  įtvirtina asmenų, pateikusių informaciją apie pažeidimą įstaigoje, su kuria juos sieja ar siejo tarnybos ar darbo santykiai arba sutartiniai santykiai, apsaugos mechanizmą. Įstatymas taip pat nustato apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų teises ir pareigas, jų teisinės apsaugos pagrindus ir formas, taip pat šių asmenų apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemones, siekiant sudaryti tinkamas galimybes pranešti apie teisės pažeidimus, keliančius grėsmę viešajam interesui arba jį pažeidžiančius, užtikrinti tokių pažeidimų prevenciją ir atskleidimą.

Pranešimai teikiami


Siekiant apsaugoti viešąjį interesą. Informacija pateikta siekiant apginti išskirtinai asmeninius interesus nebus laikoma pranešimu.

Siekiant sudaryti tinkamas galimybes pranešti apie teisės pažeidimus ir užtikrinti tokių pažeidimų prevenciją bei atskleidimą, Pranešėjų apsaugos įstatymas nustato:

    • apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų apsaugos pagrindus ir formas;
    • apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų teises ir pareigas;
    • apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemones.

Informaciją apie pažeidimą galite pateikti šiais būdais:

• elektroninio pašto adresu:pranesk@klaipeda.lt
– rekomenduojame pranešimą teikti užpildant šią pranešimo apie pažeidimą formą.
– arba laisvos formos pranešimu, nurodant kas, kada, kokiu būdu ir kokį pažeidimą rengiasi daryti, daro ar padarė ir pan.; sužinojimo apie pažeidimą datą ir aplinkybes; savo vardą, pavardę, asmens kodą ar gim. datą, darbovietę, kontaktinius duomenis: elektroninio pašto adresą ir kitus duomenis ryšiui palaikyti; nurodant, kad ši informacija teikiama vadovaujantis Pranešėjų apsaugos įstatymu.

• tiesiogiai Savivaldybės Kompetentingam subjektui: Almai Karčauskienei, tel. (8 46) 34 47 61 arba atvykus nurodytu adresu (Liepų g.11, Klaipėda) kreipiantis į šį asmenį tiesiogiai.

Prokuratūrai tiesiogiai

Asmuo dėl pažeidimo kreipiasi tiesiogiai į kompetentingą instituciją, kai yra bent viena iš šių aplinkybių:

– pažeidimas turi esminę reikšmę viešajam interesui;
– būtina kuo skubiau užkirsti kelią pažeidimui ar jį nutraukti, nes gali atsirasti didelė žala;
– vadovaujantys, su įstaiga darbo ar sutartiniais santykiais siejami asmenys patys galbūt daro ar yra padarę pažeidimus;
– informacija apie pažeidimą buvo pateikta per vidinį informacijos apie pažeidimus teikimo kanalą, tačiau atsakymas nebuvo gautas arba nebuvo imtasi veiksmų reaguojant į pateiktą informaciją, arba priemonės, kurių buvo imtasi, buvo neveiksmingos;
– yra pagrindas manyti, kad, pateikus informaciją apie pažeidimą vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu, pranešėjo anonimiškumas ar asmens konfidencialumas gali būti neužtikrintas arba bus siekiama pažeidimą, apie kurį pranešta, nuslėpti;
– įstaigoje nėra veikiančio vidinio informacijos apie pažeidimus teikimo kanalo;
asmuo negali pasinaudoti vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu, nes jo su Įstaiga nebesieja darbo ar kiti teisiniai santykiai.

Viešai

Viešai informacija apie pažeidimą gali būti teikiama, siekiant pranešti apie gresiantį pavojų žmonių gyvybei, visuomenės sveikatai ar aplinkai, kai siekiant užkirsti kelią tokiai grėsmei būtina imtis skubių veiksmų ir dėl laiko stokos nėra galimybių apie pažeidimą pranešti kitais būdais arba kitais būdais pranešus apie pažeidimą nebuvo laiku imtasi reikiamų veiksmų.

Pagal Įstatymą informacija apie pažeidimus teikiama dėl:


• pavojaus visuomenės saugumui ar sveikatai, asmens gyvybei ar sveikatai;
• pavojaus aplinkai;
• kliudymo arba neteisėto poveikio teisėsaugos institucijų atliekamiems tyrimams ar teismams vykdant teisingumą;
• neteisėtos veiklos finansavimo;
• neteisėto ar neskaidraus viešųjų lėšų ar turto naudojimo;
• neteisėtu būdu įgyto turto;
• padaryto pažeidimo padarinių slėpimo, kliudymo nustatyti padarinių mastą;
• kitų pažeidimų.

Asmeniui, pateikusiam informaciją apie pažeidimą, bus taikomas konfidencialumas. Reikalavimas užtikrinti konfidencialumą netaikomas, tik tais atvejais, kai:
• o raštu prašo asmuo, pateikiantis arba pateikęs informaciją apie pažeidimą;
• asmuo pateikia žinomai melagingą informaciją.

Asmeniui dėl informacijos apie pažeidimą pateikimo neatsiranda jokia sutartinė ar deliktinė atsakomybė, taip pat atsakomybė dėl garbės ir orumo įžeidimo, dėl šmeižto, jeigu, įstatymo nustatyta tvarka teikdamas informaciją apie pažeidimą, jis pagrįstai manė, kad teikia teisingą informaciją.

Asmuo už žalą, atsiradusią dėl informacijos apie pažeidimą pateikimo, atsako tik tokiu atveju, jei įrodoma, kad asmuo negalėjo pagrįstai manyti, kad jo teikiama informacija yra teisinga.

Žinomai melagingos informacijos, taip pat valstybės ar tarnybos paslaptį sudarančios informacijos pateikimas nesuteikia informaciją apie pažeidimą pateikusiam asmeniui garantijų pagal įstatymą. Žinomai melagingą informaciją pateikęs arba valstybės ar tarnybos paslaptį ar profesinę paslaptį atskleidęs asmuo atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

Teisinės gynybos priemones:

• Informaciją apie pažeidimą pateikiančio asmens, pagalbininko, pranešėjo, su pažeidimu susijusio asmens teisių ir jų gynimo priemonių negali būti atsisakoma, jos negali būti ribojamos ar paneigiamos darbo santykių, arbitražiniais ar jokiais kitais susitarimais.

• Kai pranešėjui daromas neigiamas poveikis, apie tai jis praneša kompetentingai institucijai.

• Kai neigiamas poveikis daromas asmeniui, pateikusiam informaciją apie pažeidimą per Savivaldybės vidinį informacijos apie pažeidimus teikimo kanalą, jis pateikia pranešimą kompetentingai institucijai, kuri sprendžia klausimą dėl asmens pripažinimo pranešėju.

• Informaciją apie pažeidimą pateikęs asmuo, pranešėjas (pranešėjo šeimos nariai, giminaičiai, kolegos, dirbantys savivaldybėje arba kitame su savivaldybę subordinaciniais ryšiais susijusiame juridiniame asmenyje, kuriame informaciją apie pažeidimą pateikusio asmens šeimos narys, giminaitis, kolega dėl informacijos apie pažeidimą pateikimo gali patirti neigiamų padarinių) dėl patiriamų neigiamo poveikio priemonių nulemtų padarinių gali kreiptis į teismą. Asmuo, kurį su Savivaldybe sieja tarnybos santykiai, vadovaudamasis Administracinių bylų teisenos įstatymu, turi teisę ginčyti dėl jo priimtą ir neigiamų padarinių keliantį administracinį sprendimą arba kitokį veiksmą ar neveikimą.

Pranešėjas turi teisę į atlyginimą už vertingą informaciją ir kompensaciją dėl patiriamo neigiamo poveikio ar galimų padarinių dėl jo pateikto pranešimo.