Renginiai
Tiesioginė transliacija LiMA DAY KAUNAS’20
LiMA DAY KAUNAS – tai 11-ą kartą organizuojama didžiausia marketingo konferencija Kaune.
Šiais metais konferencija organizuojama nacionaliniu mastu!
Konferencijoje bus galima dalyvauti ne tik gyvai Kaune ar internetu, bet ir kartu su marketingo bendruomene stebint tiesioginę transliaciją Klaipėdoje.
Šių metų konferencijos tema skirta efektyviam marketingui:
- Kokie strateginiai sprendimai lemia efektyvų marketingą?
- Kokie taktiniai veiksmai padeda marketingo efektyvumui?
- Kaip efektyviai vystyti skaitmeninį marketingą?
- Kaip didinti pardavimus?
- Kaip neprarasti kūrybiškumo?
Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY KAUNAS’20?
- Išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis
- Pasisemsite naujų idėjų ir įžvalgų įkvėpimui
- Susitiksite su marketingo srities kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
- Sužinosite, kuo gyvena marketingo bendruomenė, su kokiais iššūkiais ir galimybėmis susiduria
Kam skirta konferencija?
Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.
LiMA DAY KAUNAS’20 pranešėjai:
Competing through brand experiences: Three steps for success during times of COVID-19**online pranešimas vyks anglų kalba Kaip sukurti prekės ženklo patirtį, atsižvelgiant į iššūkius su kuriais susiduria jūsų klientai COVID-19 laikotarpiu? Kaip vadovauti prekės ženklo patirties kūrimo iniciatyvomis? Kaip sukurti prekės ženklo patirtį savo organizacijoje su didesniu aiškumu ir pasitikėjimu? Kokie 3 žingsniai sėkmingam prekės ženklo patirties kūrimui?
Dr. Darren Coleman, WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius. |
Sales Funnel Automation for Eksponential Growth**online pranešimas vyks anglų kalba Kaip optimizuoti pardavimų piltuvėlį naujų lead’ų generavimui? Kokius įrankius naudoti?
Patrick Collins, STARTUP WISE GUYS augimo vadovas Patrick Collins, „Startup Wise Guys“ augimo vadovas ir „Prospect Labs“ įkūrėjas, turintis 15 metų patirtį, padedant startuoliams visoje Europoje, JAV ir Azijoje ieškoti geriausių būdų potencialiems klientams ir pardavimams generuoti. |
Kaip dirbtinis intelektas keičia prekės ženklų komunikaciją?Dirbtinis intelektas atneša didelius pokyčius prekės ženklų komunikacijoje – nuo turinio kūrimo iki vartotojų patirties gerinimo. Kaip Amazon ir Netflix panaudoja dirbtinio intelekto sprendimus vartotojo patirties gerinime? Ar jau esame arčiau automatizuoto kūrybiškumo? Dirbtinio intelekto stiprybės ir silpnybės kuriant turinį, bei analizuojant vartotojų patirtį.
Kamilė Jokubaitė, ATTENTION INSIGHT vadovė Kamile Jokubaitė – technologijų entuziastė, daugiau nei 10 metų dirbanti marketingo srityje. Attention Insight, tarptautinio pripažinimo sulaukusios, dirbtinio intelekto (DI) platformos vadovė. Prieš Attention Insight Kamilė dirbo vartotojų elgsenos tyrimų srityje Europoje bei Kanadoje. |
Efektyvumo kopėčios. Kaip aukštai lipsite?Ištisi dešimtmečiai labiausiai apdovanotų „Kanų liūtų“ kampanijų ir jų analizės rodo, kad kūrybiškumas virsta lūkesčius pranokstančiais rezultatais. Žiūrėdami įdomiausius ir originaliausius reklamos pavyzdžius pamėginsime suprasti, ar efektyvumą galime suplanuoti ir kurti taip, kad rezultatai pranoktų lūkesčius.
Mantas Velykis, CLINIC 212 grupės kūrybos ir strategijos vadovas Mantas jau 10 metų dirba kūrybinėse agentūrose ir per juos kartu su komanda pavyko ne tik sukurti įsimintinas kampanijas, bet ir laimėti joms apdovanojimus kūrybiškumo, dizaino, ryšių su visuomene ir, žinoma, efektyvumo konkursuose. Šiuo metu dirba CLINIC 212 agentūrų grupės (CLINIC 212 kūrybos agentūra, ENTER skaitmeninio turinio agentūra bei Great & Golden dizaino studija) strategijų ir kūrybos vadovu, vienu metu derindamas ir analitinį mąstymą, ir kūrybišką požiūrį į verslo problemas. |
Atstok nuo mano biudžeto! Kaip įdarbinti komandą ir pinigus?Kaip dažnai mes mintyse įmonės valdybai, vadovams, kolegoms, partneriams sakome „atstok nuo mano biudžeto”? „Atstok, nes mes turime būti efektyvūs”, „Atstok – mums reikia taupyti!” Kaip dažnai naudojame skaičių ir lentelių magiją, siekdami užtikrinti efektyvius marketingo sprendimus? Ar tikrai nepamirštame, kaip teisingai ir efektyviai įtraukti komandą, investuoti pinigus, sustyguoti procesus? Efektyvus marketingas – ne kosmosas, tai teisingai įtraukta komanda ir prasmingai įdarbinti pinigai. Kaip? „Neatstok ir pasakysiu?!”
Raimonda Gudaitė, marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO’20 Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 – 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO” rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove. |
Efektyvus marketingas 2020Ką daryti, kai atrodo, jog viskas, kas efektyvu, jau išbandyta?
Linas Šiautkulis, BPN LIETUVA vadovas, LiMA valdybos pirmininkas Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA” vadovas. Trečią kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku. |
Efektyvi reklama FacebookKą reikia žinoti apie efektyvią reklamą Facebook? Kas pasikeitė? Naujienos Facebook ir kaip pasiruošti ateinantiems metams? Mindaugas Oželis, HTTPOOL Facebook klientų partneris, mokytojas Sertifikuotas oficialus Facebook atstovas Baltijos šalyse, turi daug patirties ir žinių skaitmeninėje kūryboje, medija planavime ir pirkime daugelyje skaitmeninių kanalų. Išsirinko vieną pažangiausių kanalų ir iki šiol Httpool įmonėje konsultuoja Facebook ir Instagram reklamos klausimais, veda mokymus agentūroms ir klientams. Aukok.lt valdybos narys. |
7 nauji požiūriai efektyvesnei rinkodaraiŠiandien marketingistai yra paskendę tarp daugybės kanalų, skirtingų taktikų, matavimų, agentūrų, sprendimų, kurių daugėja kiekvieną savaitę. Vos spėjant su naujovėmis ir bandant prisitaikyti prie XXI a. marketingo ritmo marketingistai dažnai praleidžia esminius momentus, big picture procesus, idėjas, kurios galėtų marketingo veiksmus ne tik padaryti efektyvesniais, bet ir suteikti konkurencinio pranašumo. Pranešimo metu Deividas pristatys 7 naujus požiūrius, kurie turi vis didesnę įtaką šiandienos marketingui.
Deividas Budginas, skaitmeninės komunikacijos agentūros RELEVANT vadovas Skaitmeninėje komunikacijoje Deividas dirba jau 7 metus. Per tuos metus išbandė viską nuo skaitmeninio marketingo specialisto iki marketingo vadovo. Paskutinius 4 metus pagrindinis RELEVANT skaitmeninės komunikacijos strategas, veda mokymus, konsultuoja. Dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip DPD, MAXIMA GROUP, LIETUVOS DRAUDIMAS, NEWSEC, OBUOLYS, KNYGOS.LT, EBAY, MODUS GROUP, GENERAL FINANCING. |
Efektyvus mąstymasKas yra efektyvus sprendimas? Kokie dešimt klausimų gali būti vertingesni už šimtą? Kas turėtų atsitikti iki tol, kol pradedame galvoti performance, promo, prekės ženklas, kampanija? Pranešimas apie tuos atvejus, kai amato išmanymo neužtenka tam, kad efektyvumas ne tik atsirastų, bet ir nedingtų.
Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarptautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers” produktų akademijoje. |
Nematoma pusiaukelė pirkėjo kelionėjeĮprastas apsipirkimas pirkėjui dažnai tampa netvarkinga maišalyne verslui. Pažinti ir suprasti pirkėją tampa itin sudėtinga. Ar viskas prarasta ir mes esame pasmerkti marketingo, pardavimų ir klientų palaikymo komunikacijos kokofonijai? Kokie yra vartotojo perspektyvai prioritetą teikiantys modeliai? Kaip juos naudoti kuriant savo skaitmeninę rinkodarą?
Radvilas Šeputis, EVOLVERY strategas Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis. |
Copy-paste į 10 Europos šalių: Baldai1.lt išmoktos klaidosPer 12 metų Baldai1.lt išbandė plėtrą į 20 Europos rinkų, daugeliu atveju – nesėkmingai. Kas veikė, o kas neveikė skirtingose rinkose? Ką reikia apsvarstyti norint verslą plėsti į Europą? Kokių klaidų galima išvengti? Pijus Makarevičius, BALDAI1.LT/FURNITURE1.EU steigėjas ir vadovas Pijus prieš 12 metų sukūrė elektroninę parduotuvę, kurią vėliau su kolegomis užaugino iki 10 šalių ir 400 žmonių komandos. Įdomiausios pamokos išmoktos eksperimentuojant su elektroninės komercijos plėtra daugiau nei 20 šalių, daugelyje jų – nesėkmingai 🙂 |
Ar jūsų big data vis dar naudinga COVID-19 eroje?Parduodant lėktuvų bilietus aviakompanijos kaupė begalybę duomenų, kuriuos naudojo individualiems pasiūlymams teikti ir kainodarai formuoti. Tačiau per vieną dieną situaciją pasikeitė. Ar tai, ką žinome apie vartotojus, vis dar yra teisinga? Kur baigiasi big data ir kur prasideda žmogiškasis prisilietimas prie marketingo?
Simonas Bartkus, aviacijos ekspertas, #aviacinisrokenrolas autorius Simonas Bartkus paskutinius 11 metų dirbo aviacijos sektoriuje, o pastaruoju metu didžiausią dėmesį skiria sektoriaus analitikai, korporatyvinei komunikacijai, B2B marketingui ir konsultacijoms. Simonas jau 13 metų apie aviaciją rašo asmeniniame tinklarašytje simonas.bartkus.lt (#aviacinisrokenrolas), yra vienas žymiausių ir populiariausių nuomonės formuotojų, rašančių aviacijos temomis. Simonas Bartkus nuo 2009 iki 2016 metų buvo LiMA valdybos pirmininku, o 2016 metais už nuopelnus marketingui buvo paskelbtas LiMA garbės nariu. |
B2B pardavimai: kodėl marketingas vis dar neefektyvus?Kodėl B2B kanale neveikia USP? Kodėl marketingistai ir pardavėjai ne vienodai mato klientą? Kokie efektyvūs lead‘ų generavimo įrankiai, už kuriuos atsakingas marketingas?
Neringa Romanovskaja, NERINGOS SEMINARAI vadovė Neringa yra tarptautinio lygio verslo konsultantė, nuo 2002 m. padeda pasaulinio lygio įmonėms profesionaliai audituoti ir valdyti pardavimo procesus, kurti eksporto kanalus bei diegti CRM sistemas. Verslas senai naudoja Neringos kurtus vadybos instrumentus: eksporto diagnostiką, CRM diegimo auditą, pardavimo proceso auditą, pardavimo proceso piltuvėlį. |
Internetinio marketingo auditas: TOP 5 klaidos mažinančios efektyvumąPranešimo metu sužinosite 5 būdus, kaip greitai ir efektyviai iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas. „Rasim kas sudės tas konversijas, negaištam laiko“, ar „Mūsų puslapis turi būti pirmas paieškoje“ – yra gera pradžia! Giedrius Morkūnas, nepriklausomo internetinio marketingo audito centro MARKETING RECYCLING bendrasavininkas, Growth Hacking ir SEO mokymų autorius Per daugiau nei 14 metų marketinge, Giedrius dirbo su ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove ir kitais tarptautiniais prekių ženklais. |
2 MASTERCLASS sesijos online:
Mes unikalūs, bet niekas tuo netikiJonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. Renginio data: 2020 m. spalio 26 d. (pirmadienis) |
Esminiai skaitmeninio našumo rodikliaiRadvilas Šeputis, EVOLVERY strategas Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis. Renginio data: 2020 m. spalio 21 d. (trečiadienis) |