Renginiai
Socialinių tinklų strategijos kūrimas
Išgirsk, kaip susikurti kokybišką socialinių tinklų strategiją!
Apie ką šie mokymai? Aptarsime pagrindines Facebook, Instagram ir Linkedin 2018m. tendencijas, nagrinėsime pavyzdžius, gerąsias ir blogąsias praktikas, bei sudarysime pagrindą kokybiškos socialinių tinklų strategijos kūrimui.
Atsakysime į šiuos klausimus:
• Kokios naujausios Facebook, Instagram ir LinkedIn tendencijos?
• Kokius soc. tinklų komunikacijos tikslus išsikelti?
• Kokie pagrindiniai sėkmingos komunikacijos soc. medijose principai?
• Ar man reikalingi trys soc. tinklų kanalai? Kuo jie skiriasi?
• Kodėl akcijų komunikacija socialiniuose tinkluose ≠ kokybiškai komunikacijai su vartotojais?
• Kas yra soc. medijų tinklelis ir kam jis reikalingas?
• Kokį biudžetą skirti strategijos įgyvendinimui?
• Kaip įvertinti strategijos sėkmes ir nesėkmes?
• Do‘s and don‘ts soc. medijose.
Kam nerekomenduojami šie mokymai?
Jei nesi susidūręs su verslo puslapio administravimu, gali pritrūkti praktinių pagrindų apie žinučių bei reklamų kūrimą ir talpinimą.
Įrankiai: seminaro dalyviai gaus mokymų skaidres, tinklelių šablonus, “cheet sheet” ir kt. reikalingus įrankius sėkmingam soc. tinklų strategijos ir komunikacijos plano sudarymui.
Mokymus ves LAURA DOMARKĖ – Rinkodaros agentūros „AdDrama” įkūrėja ir vadovė, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė. Prisidėjo kuriant rinkodaros procesus daugiau nei 40-čiai lokalių ir tarptautinių prekinių ženklų bei įmonių Baltijos šalyse.