Renginiai
PRENUMERATOS VERSLO MODELIS: TENDENCIJOS IR GALIMYBĖS
Vartotojai visame pasaulyje vis labiau juda nuo prekių ir paslaugų įsigijimo link nuomos modelio. Prekės ženklai vis dažniau nori bendrauti su vartotojais tiesiogiai, o investuotojai tiesiog dievina prenumeratos verslus. Prenumeratų modelis yra tinkamas beveik bet kokiam verslui, todėl yra įdomus ir vystantiems turinį, ir prekiaujantiems apranga.
Subscription Economy Index duomenimis, prenumeratos verslo modelį naudojantys verslai per pastaruosius 9 metus išaugo 6 kartus. 2020 m. indekse skaičiuojamos kompanijos vidutiniškai augo 11,6%, o produktus parduodančių kompanijų pajamos sumažėjo 1,6%.
Gartner prognozuoja, kad 75% direct-to-consumer verslų turės vienokią ar kitokią prenumeratą. Kodėl prenumeratos verslo modelis yra toks patraukus?
Renginyje atsakysime į pagrindinius klausimus ir pasidalinsime sėkmės pavyzdžiais:
– Kokios pasaulinės prenumeratos ekonomikos tendencijos?
– Kokias galimybes verslams atveria prenumeratos verslo modelis?
– Kokie pagrindiniai prenumeratos verslo principai?
– Ar kiekvienas verslas gali turėti prenumeratos modelį?
– Kas svarbiausia galvojant apie prenumeratos verslo modelį?
– Kuo išsiskiria marketingo strategija prenumeratos modeliui?
Seminaras skirtas: marketingo, verslo vystymo, komercijos ir produktų vadovams bei smulkių ir vidutinių įmonių vadovams, ir visiems, kas nori daugiau sužinoti apie prenumeratos verslo modelį ar jau galvoja apie prenumeratos modelio diegimą įmonėje.
Renginio programa:
15:00 – 15:30 | Gediminas Galkauskas | Kodėl prenumeratos dabar yra karščiausias verslo modelis? |
15:30 – 15:55 | Regimantas Urbanas | Prenumeratos modelio verslų marketingo strategija. Surfshark pavyzdys |
15:55 – 16:20 | Irmantas Matilionis | Už kokį turinį (ne)moka lietuviai |
16:20 – 17:00 | Diskusija „Prenumeratos verslo modelis: kodėl, kada ir kaip?“ |
Renginio pranešėjai ir temos:
|
Kodėl prenumeratos dabar yra karščiausias verslo modelis?Vartotojai visame pasaulyje vis labiau juda nuo prekių ir paslaugų įsigijimo link nuomos modelio. Prekės ženklai vis dažniau nori bendrauti su vartotojais tiesiogiai, o investuotojai tiesiog dievina prenumeratos verslus. Kodėl prenumeratos verslo modelis yra toks patraukus ir kokios prenumeratos tendencijos vyrauja pasaulyje? Ar kiekvienas verslas gali turėti prenumeratos modelį ir kokie pagrindiniai prenumeratos verslo principai. Kokios pasaulinės prenumeratos ekonomikos tendencijos? Kokias galimybes verslams atveria prenumeratos verslo modelis? Kas svarbiausia galvojant apie prenumeratos verslo modelį? Gediminas Galkauskas, asocijuotas HUNGRY SCOUT strategas, naujienlaiškio mediax.lt autorius Gediminas su prenumeratos, narysčių, pasikartojančių mokėjimų ir lojalumo produktais Lietuvoje dirba jau daugiau kaip 15 metų. Jis kūrė 15min mokamo turinio prenumeratos produktą nuo pat pradžios iki paleidimo, dirbo su mokamos interneto video platformos Viaplay paleidimu, prenumeratos klausimais konsultavo edukacijos, telekomunikacijų, įdarbinimo paslaugų, verslo duomenų, sporto klubų verslus. Rinkodaroje ir versle Gediminas yra jau du dešimtmečius ir jo pagrindinis dėmesys visuomet buvo vartotojas. Pastarojo poreikių tenkinimas ir yra sėkmingo prenumeratos verslo centre. Gediminas rašo naujienlaiškį apie medijas, technologijas ir strategiją mediax.lt. Apie technologijas ir jų įtaką verslui jis ne kartą kalbėjo konferencijose bei renginiuose, jo įžvalgomis dalinasi didžiausi Lietuvos portalai. |
|
Už kokį turinį (ne)moka lietuviaiPrenumeratos iš esmės pasikeitė – seniau žmonės prenumeruodami gaudavo preumeratą fiziškai savo į pašto dėžutę (žurnalai, laikraščiai, receptų kortelės, kojinės, vitaminai ir t.t.). Tai vartotojams suteikdavo emocinę laukimo, daikto gavimo patirtį. Digital prenumeratų patirtis skiriasi. Už kokį turinį dabar lietuviai linkę mokėti? – pasidalinsiu “Delfi” vykdytos apklausos duomenimis. Taip pat papasakosiu, kaip “Delfi Plius” sekėsi žengi į prenumeratų pasaulį, kokios buvo klaidos ir kas suveikė geriausiai. Irmantas Matilionis, DELFI rinkodaros vadovas Sukaupęs daugiau nei 10 metų patirties rinkodaros srityje, dabar Irmantas Matilionis dirba skaitomiausiame naujienų portale „Delfi“ ir yra atsakingas už prekės ženklus „Delfi“, „Delfi TV“, „Delfi Plius“. |
|
Prenumeratos modelio verslų marketingo strategija. „Surfshark“ pavyzdysKuo išsiskiria prenumeratos modelio verslų marketingo strategija ir kaip ją sėkmingi kurti? Koks yra prenumeratos vartotojas? Kaip jį pritraukti ir išlaikyti? „Surfshark“ sėkmės pavydžiai ir išmoktos pamokos. Regimantas Urbanas, SURFSHARK CMO Regimantas Urbanas skaitmeninių technologijų ir rinkodaros ekspertas, 6 metus dirbęs „Google“ Baltijos šalių rinkodaros vadovu, o vėliau – startuoliuose „Trafi“ ir „Surfshark“ kaip jų CMO. |
Diskusijos „Prenumeratos verslo modelis: kodėl, kada ir kaip?“ dalyviai:
|
Gediminas GalkauskasAsocijuotas HUNGRY SCOUT strategas, naujienlaiškio mediax.lt autorius |
|
Irmantas MatilionisDELFI rinkodaros vadovas |
|
Regimantas UrbanasSURFSHARK CMO |
Renginio moderatorius:
|
Andrius MilinavičiusBALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas, LiMA valdybos |
KULTŪROS FABRIKO IR PILIES DIRBTUVIŲ REZIDENTAMS NEMOKAMAI. Kūrybinių inkubatorių rezidentai registruojasi el.p. marija@kulturosfabrikas.lt