Renginiai
LiMA| Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos?
Emocijos rinkodaroje vaidina svarbų vaidmenį. Emociniai ryšiai kuriami per žinutės komunikacijos toną, stilių, prekės ženklo emocinės vertės suvokimą, kainos pateikimą, bendrystės puoselėjimą.
Šio praktinio seminaro metu kalbėsime:
– Kaip veikia emocijos rinkodaroje?
– Kas iššaukia vartotojui teigiamas emocijas, kas neigiamas?
– Kaip galima iššaukti emocijas el. parduotuvėje ir kaip tai vyksta tradicinėje?
Seminarą ves ir savo patirtimi dalinsis rinkodaros, komunikacijos, elgsenos ir kainodaros temų lektorė Indrė Radavičienė.
Daugiau informacijos ir registraciją rasite čia:
http://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view801
LiMA nariams renginys nemokamas!