Renginiai
LiMA DAY’23: įtraukiančio marketingo sprendimai
Kviečiame dalyvauti jau devintą kartą vykstančioje konferencijoje „LiMA DAY’23” Klaipėdoje arba internetu!
Konferencijoje kalbama:
- Kaip pritraukti žiniasklaidos ir vartotojų dėmesį?
- Kaip kurti įtraukų turinį socialiniuose tinkluose?
- Kaip įtraukti įmonės darbuotojus į įmonės komunikaciją?
- Kaip dirbtinį intelektą integruoti į marketingo komandą?
- Kaip įtraukti į sprendimų priėmimą suinteresuotas šalis?
- Ko galima pasimokyti iš (ne)sėkmės pavyzdžių?
Kam skirta konferencija?
Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto augimas.
Konferencijos pranešėjai:
- Skirmantas Ketvirtis – „General Financing bankas” pardavimų departamento direktorius;
- Indrė Razbadauskaitė – Venskė – „LCC”, „ISM”, „VU” universitetų dėstytoja, LiMA Klaipėdos skyriaus narė;
- Jonas Liugaila – „CRITICAL” dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius;
- Aušra Pacevičiūtė – „10 TILTŲ”, „10 TILTŲ KIEMAS”, „TILTŲ NAMAI” bendraįkūrėja, LiMA Klaipėdos skyriaus pirmininkė;
- Deividas Budginas – „EMPLOYEE2CONSUMER” vadovas.
Konferencijos data: 2023 m. birželio 8 d. (ketvirtadienis) 10:00-18:00 val.
Konferencijos vieta: Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda arba intetrnetu.
Daugiau apie renginį ir bilietai: https://klaipeda.limaday.lt/
_____________
Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 18 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1300 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html