Renginiai
LiMA DAY KLAIPĖDA’21: Marketingas verslo augimui
Interactio: Kaip užkariauti pasaulinę rinką su perversmą nešančiu prekės ženklu ir kultūraPranešimo metu Henrikas Urbonas pasidalins patirtimi kaip įsiveržti į beveik dešimties milijardų dolerių vertės rinką, kurioje per daugiau nei penkis dešimtmečius nesikeitė technologijos? Kaip su savo novatorišku produktu daryti perversmą? Kaip vyksta sinchroninis vertimas versle bei valstybinėse institucijose? Henrikas Urbonas, INTERACTIO bendraįkūrėjas ir vadovas |
Kada leisti sau kūrybinę agentūrą?Tikrasis kūrybingumas yra prabanga – jums nebūtinai to reikia. Kaip įsivertinti, ar Jūsų verslui reikia kūrybinės agentūros? Ir jei ryžotės sau tai leisti – ko iš reklamos strategų bei kūrybininkų tikėtis bei reikalauti? Ko galima pasimokyti iš reklaminių kampanijų Klaipėdoje? Giedrė Ona Šileikytė, AUTORIAI įkūrėja ir vadovė |
12 rinkodaros partnerysčių verslo augimuiStrateginės partnerystės rinkodaroje didžiosioms kompanijoms ne naujiena: Starbucks ir Spotify, Google ir Nestle, Tinder ir Mustang ir n+k kitų. Tačiau 83% smulkiųjų verslų ir net 67% rinkodaros specialistų niekada apie tai nepagalvojo, nors pamatę sėkmės istorijas užsidega ambicija tai išbandyti. Kad toks noras virstų rezultatu, šio pranešimo metu sužinosite 12 pagrindinių rinkodaros partnerysčių tipų, kurias galėsite pasitelksiti savo verslo augimui. Dr. Donatas Jonikas, MARKETOLOGAI direktorius, konsultantas |
Tadas BurgailaKILO HEALTH bendraįkūrėjas ir vadovas |
|
Tvarumo komunikacija: buzzword’as, trendas ar būtinybė?Kalbėti apie skolos pasauliui grąžinimą, gamtos ir išteklių tausojimą, įmonių socialinę atsakomybę tampa vis madingiau. Kodėl svarbi ir kuo pasižymi tvarumo komunikacija? Ką daryti marketingo specialistui, kai visi imasi gelbėti visatą? Rūta Diržanauskaitė, Integruotos komunikacijos agentūros CO:AGENCY partnerė |
|
Marketingo strategijos ir taktikos draugystė – kelias į verslo augimąSun Tzu – kinų mąstytojas, karo teoretikas, parašęs veikalą „Karo menas“, jau senų senovėje teigė, jog strategija be taktikos – lėčiausias kelias į pergalę, o taktika be strategijos tėra triukšmas prieš pralaimėjimą. Kaip keitėsi ir keičiasi šių dviejų verslo komponenčių įtaka verslo augime? Kaip stiprinti šią draugystę? Kam kasdienėje veikloje skirti daugiau pastangų? Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, CRC PROJECTS vadybos konsultantė ir vadovaujanti partnerė |
Pandemijos iššūkiai versle: kūrybiški sprendimai, kurie pasiteisino ir naujos verslo plėtros galimybėsKaip išsilaikyti rinkoje pandemijos metu? Greitai keičiantis verslo aplinkai yra būtina aktyviai koreguoti savo veiklos modelius. Tad pranešimo metu Aušra pasidalins sėkmingais verslo modelio pavyzdžiais, kurie pagrįsti bendradarbiavimu. O taip pat pasidalins įžvalgomis, kaip išskirtinė verslo koncepcija leido sėkmingai augti pandemijos metu. Aušra Pacevičiūtė, 10 TILTŲ bendraįkūrėja |
|
H2H: kada vartotoją vadinsime žmogumi?Pranešimo metu Indrė kalbės apie vartotojo elgsenos tendencijas bei pokyčius: koks vartotojas buvo vakar, kas vyksta šiandien ir ko laukti rytoj? Paanalizuosime naujus bei senus vartotojo elgsenos mitus kartu su neurorinkodaros įžvalgomis. Galiausiai, visi kartu ieškosime atsakymo, kada vartotoją vadinsime žmogumi ir kodėl šis požiūris svarbus šiandienos marketingo strategijoje. Indrė Razbadauskaitė-Venskė, marketingo konsultantė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė |
|
Privatumas ir lojalumo programos – (ne)suderinama?Duomenų apie klientus rinkimas iš „pirmų rankų“ tampa vėl vis labiau aktualus tiek Google, tiek kitoms paieškos sistemos įgyvendinant planus neleisti naudoti slapukų. Viena iš priemonių tiesiogiai gauti tokius duomenis – lojalumo programos. Privatumui bei asmens duomenų apsaugai keliamų reikalavimų užtikrinimas kuriant bei įgyvendinant tokias programas iš pirmo žvilgsnio yra tikras „galvos skausmas“. Tačiau ar tai turi gąsdinti? Kaip tai suderinti? Giedrė Dailidėnaitė, PRIMUS partnerė advokatė |
|
Rinkodara ne pagal standartąDalia Gun, KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO DIREKCIJA, Rinkodaros skyriaus vadovė |
Inesa BudginėSTAND UP įkūrėja ir kūrybos vadovė |
Daugiau pardavimų marketingo automatizavimo pagalbaNesvarbu tai pirmas ar 10000 vartotojas besikreipiantis į Jus, idealiu atveju jis turėtų gauti vieningą patirtį visose savo kelionės etapuose. Užtikrinti šią patirtį žmogiškųjų resursų pagalba tampa vis brangiau, todėl verslai ieško galimybių kaip skaitmenizuoti bei automatizuoti pardavimo bei aptarnavimo procesus. Pranešimo metu aptarsime, kuo skirtingiems verslo segmentams gali padėti populiariausios Lietuvoje marketingo automatizavimo ir naujienlaiškių platformos automatizuotai gerindamos vartotojo patirtį bei didindamos pardavimus. Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys |
B2B: kaip klientams nutiesti raudoną kilimą, kai viskas persikėlė į skaitmeną?B2B įmonės 2021 metus pradėjo iš geresnių pozicijų, nei B2C. Kokios tendencijos palies B2B rinkodarą? Kaip susigaudyti pokyčių karuselėje ir išnaudoti atsiradusias galimybes? Pamirškime tai, ką žinojome anksčiau, nes dabar laikas augti kitokioje realybėje. Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris |
Mindaugas LataitisSUPERYOU vadovas |
Gintarė SurgutanovienėSUPERYOU verslo vystymo vadovė |