Renginiai
KUFA: Dažniausios marketingo klaidos: ko nedaryti ir geriau nebekartoti?
Kultūros fabrikas kviečia kultūros atstovus, kūrybininkus ir jaunuosius verslus dalyvauti marketingo seminare „Dažniausios marketingo klaidos: ko nedaryti ir geriau nebekartoti?” „Kultūros fabrike“ rugpjūčio 21 d., 16:00 val.
Seminaro metu savo praktine patirtimi dalinsis ir diskusijai kvies:
Saidas Rafijevas – Klaipėdos valstybinės kolegijos dėstytojas, skaitmeninės rinkodaros konsultantas, mentorius.
Indrė Razbadauskaitė Venskė – LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) Klaipėdos skyriaus tarybos
pirmininkė, KU, LCC tarptautinio universiteto, ISM ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė, prekės ženklo „Nepaleisk svajonės” įkūrėja, “Lighthouse Neuromarketing Lab” bendraįkurėja.
Ar žinojote, kad marketingo klaidos verslams kainuoja milijonus? Pavyzdžiui, vien tik 2023 metais, marketingo klaidos įmonėms visame pasaulyje kainavo daugiau nei 100 milijonų dolerių. Greičiausiai už šią sumą būtų galima nusipirkti ne tik Eifelio bokštą, bet ir dar vieną jo kopiją!
Kviečiame pasinaudoti galimybe sužinoti apie naujausias marketingo tendencijas, pasiruošti ateities iššūkiams ir įgyti praktinių patarimų, kaip optimizuoti savo strategijas. Dalinsimės, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių marketingo klaidų ir kokių veiksmų geriau nedaryti, siekiant ilgalaikės sėkmės.
Seminaro metu bus aptartos šios temos:
Naujausias marketingo tendencijas ir kaip joms pasiruošti.
Dažniausiai pasitaikančias klaidas marketinge.
Praktinius patarimus, kaip šių klaidų išvengti ir ko nedaryti ateityje
Registracija: https://docs.google.com/forms/d/1Qp1Y3Po5EJb15Mfk9-bFa1Dn-rhPAo22FJ9oxK79lWE/edit
Renginio vieta: „Kultūros fabriko“ Konferencijų salė A pirmas aukštas