Renginiai
Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus?
„Klaipėda ID” kartu su „Google Digital Garage“ kviečia Jus į renginį „Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus: elektroniniai naujienlaiškiai”. „Digital Academy“ lektorius ir „Omnisend“ klientų aptarnavimo vadovas Paulius Milišauskas suteiks skaitmeninės rinkodaros pagrindus bei, remdamasis ilgamete patirtimi, pasidalins praktiniais patarimais, aktualiais kiekvienam verslui. Koncentruotos apžvalgos ir praktinių užsiėmimų metu sužinosite, kokiais būdais galite pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus, taikydami pagrindinius skaitmeninės komunikacijos įrankius. Praktinės mokymų dalies metu ypatingas dėmesys bus skiriamas efektyviai skaitmeninei rinkodarai integruojant naujienlaiškius.
RENGINYS NEMOKAMAS!
REGISTRACIJA: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScL5jSGZP13wY60t1xpomtxxl-3qK8qi06vO26XizUkGW7xcg/viewform
LAIKAS: rugsėjo 27 d., 13:00 – 16:45
VIETA: Klaipėdos kultūros fabrikas, Bangų g. 5A
REGISTRACIJA iki rugsėjo 25 d.
Mokymų programa skyla į dvi dalis – įvadinę paskaitą ir praktinę sesiją:
13:00-14:00 – paskaita „Google Digital Garage“ | Kaip pasiekti klientus internetu: skaitmeninės komunikacijos įvadas
14:15-16:45 (su pertraukėle) – praktiniai mokymai „Google Digital Garage“ | Kaip pasiekti ir išlaikyti klientus: elektroniniai naujienlaiškiai