Renginiai
Facebook reklamos mokymai
Facebook paskelbė, jog nuo 2019 rugsėjo mėn. iš esmės keisis reklamos kampanijų struktūra. T.y., biudžeto optimizacija reklamos kampanijai bus visiems privalomas pokytis. Kuo tai skiriasi nuo dabartinės struktūros? Šiuo metu tai nėra populiari funkcija reklamos paleidėjų tarpe – mes įpratę kurti reklamos kampanijas, biudžetą priskirdami auditorijai ar platformai (ad set lygmenyje). Nuo 2019/09 biudžetas bus priskiriamas reklamos kampanijai, trumpiau tariant, Facebook pats paskirstis biudžetą po jūsų reklamos rinkinius (ad sets), taip skirdamas daugiau lėšų efektyviausiams.
MOKYMŲ PROGRAMA:
- Facebook ir Instagram. Kuo jie skiriasi?
- Facebook reklama: paskyros susikūrimas, teisės, mokėjimai ir sąskaitos faktūros (praktika)
- Facebook auditorijos. Saved (demografinių rodiklių), lookalike (panašios), custom (duomenų bazės, žmonių panašių į geriausius klientus, svetainės srauto (retarget), Facebook ir Instagram puslapių lankytojų ir atliktų veiksmų auditorijos) (praktika).
- Reklamos pozicijų pasirinkimas (placements)
- Facebook pixel’is. Kas tai yra, kaip įdiegti?
- Konversijos. Kas tai yra ir kaip optimizuoti savo reklamines kampanijas pardavimams?
- Facebook reklaminių kampanijų tipai, jų kūrimas ir optimizavimas pagal tikslą (praktika).
- CBO. Kampanijos biudžeto optimizavimas.
- Analizė
- Testas – tikrinsime žinias.