Renginiai

Facebook/Instagram reklama PRO

24 balandžio 2019 10:00

FACEBOOK REKLAMA – SUDĖTINGA, BET LABAI GALINGA REKLAMOS PLATFORMA. IŠMOKITE SU JA GENERUOTI PASTOVŲ PELNĄ.

Facebook apie mus žino labai daug: nuo gyvenimo būdo iki lokacijos (juk sekimo prietaisas – telefonas – visada mūsų kišenėje). Naudodamiesi šiais duomenimis ir suprasdami Facebook naudojamo dirbtinio intelekto veikimo principus, mes galime reklamą rodyti tik tiems, kurie nori įsigyti mūsų produktus ir būtent tada, kai jiems labiausiai to reikia.

Sužinokite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais.

Lektorius: Edvinas

Tai pažengusiems skirti mokymai.

MOKYMŲ METU NAGRINĖSIME ŠIAS TEMAS:

Teorija:

  1. Facebook rinkodaros tendencijos
  2. Business Manager administravimas
  3. Auditorijų segmentavimas peilio aštrumo tikslumu
  4. Kokybinių (CTR, CPC) ir kitų faktorių (CPM, relevance score) įtaka reklamos kainai ir jų optimizacija
  5. Susisteminta 14 skirtingų konversijų apžvalga
  6. Remarketingo strategija ir auditorijų trukmė
  7. Efektyviausi reklamos formatai ir platformos
  8. Facebook reklamos strategijos B2B ir B2C verslams skirtumai ir pritaikymas
  9. Turinio patarimai ir pakartotinis jo panaudojimas
  10. Reklamos pavyzdžiai ir jų analizė
  11. Kaip ir kada skaidyti reklamos kampanijas
  12. Kasdienė ir ilgalaikė optimizacija
  13. Reklamos kampanijų ir jų pavadinimų struktūra
  14. Rezultatų analizė ir statistikos galimybės

Praktika:

  1. Fanų auditorijos išgryninimas ir analizė
  2. Vartotojo kelio pirkimo procese (funnel) sudarymas
  3. Su verslo tikslais susietų konversijų išgryninimas
  4. Šaltų ir šiltų (retargeting) auditorijų kūrimas
  5. Turinio ruošimas konkrečioms auditorijoms
  6. Biudžeto planavimas ir rezultatų skaičiavimas
  7. Reklamos paleidimo proceso patarimai

MOKYMAI SKIRTI:

  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą

DĖMESIO! TAI PAŽENGUSIEMS SKIRTI MOKYMAI. JUOSE GALITE DALYVAUTI TIK JEI:

  • Esate sukūrę bent tris reklamines kampanijas, naudojant Ads Manager arba Power Editor
  • Esate įdiegę Facebook Pixel į savo svetainę
  • Mokate sukurti auditoriją iš žmonių, apsilankiusių svetainėje (retargeting) ir į kitą grupę (pvz. pirkėjus) panašią auditoriją (lookalike)
  • Jei aukščiau išvardintos užduotys dar atrodo svetimos, pirmiausiai apsilankykite Facebook reklamos ABCmokymuose.
Facebook/Instagram reklama PRO