Renginiai
Facebook/Instagram reklama PRO
24 balandžio 2019 10:00
FACEBOOK REKLAMA – SUDĖTINGA, BET LABAI GALINGA REKLAMOS PLATFORMA. IŠMOKITE SU JA GENERUOTI PASTOVŲ PELNĄ.
Facebook apie mus žino labai daug: nuo gyvenimo būdo iki lokacijos (juk sekimo prietaisas – telefonas – visada mūsų kišenėje). Naudodamiesi šiais duomenimis ir suprasdami Facebook naudojamo dirbtinio intelekto veikimo principus, mes galime reklamą rodyti tik tiems, kurie nori įsigyti mūsų produktus ir būtent tada, kai jiems labiausiai to reikia.
Sužinokite kaip sukurti ir prižiūrėti profesionalias reklamines kampanijas su aiškiai išmatuojamais rezultatais.
Lektorius: Edvinas
Tai pažengusiems skirti mokymai.
MOKYMŲ METU NAGRINĖSIME ŠIAS TEMAS:
Teorija:
- Facebook rinkodaros tendencijos
- Business Manager administravimas
- Auditorijų segmentavimas peilio aštrumo tikslumu
- Kokybinių (CTR, CPC) ir kitų faktorių (CPM, relevance score) įtaka reklamos kainai ir jų optimizacija
- Susisteminta 14 skirtingų konversijų apžvalga
- Remarketingo strategija ir auditorijų trukmė
- Efektyviausi reklamos formatai ir platformos
- Facebook reklamos strategijos B2B ir B2C verslams skirtumai ir pritaikymas
- Turinio patarimai ir pakartotinis jo panaudojimas
- Reklamos pavyzdžiai ir jų analizė
- Kaip ir kada skaidyti reklamos kampanijas
- Kasdienė ir ilgalaikė optimizacija
- Reklamos kampanijų ir jų pavadinimų struktūra
- Rezultatų analizė ir statistikos galimybės
Praktika:
- Fanų auditorijos išgryninimas ir analizė
- Vartotojo kelio pirkimo procese (funnel) sudarymas
- Su verslo tikslais susietų konversijų išgryninimas
- Šaltų ir šiltų (retargeting) auditorijų kūrimas
- Turinio ruošimas konkrečioms auditorijoms
- Biudžeto planavimas ir rezultatų skaičiavimas
- Reklamos paleidimo proceso patarimai
MOKYMAI SKIRTI:
- Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes
- Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias
- Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą
DĖMESIO! TAI PAŽENGUSIEMS SKIRTI MOKYMAI. JUOSE GALITE DALYVAUTI TIK JEI:
- Esate sukūrę bent tris reklamines kampanijas, naudojant Ads Manager arba Power Editor
- Esate įdiegę Facebook Pixel į savo svetainę
- Mokate sukurti auditoriją iš žmonių, apsilankiusių svetainėje (retargeting) ir į kitą grupę (pvz. pirkėjus) panašią auditoriją (lookalike)
- Jei aukščiau išvardintos užduotys dar atrodo svetimos, pirmiausiai apsilankykite Facebook reklamos ABCmokymuose.