Renginiai
Darbuotojų ambasadorystės strategija 2023
Prekės ženklų valdomų socialinių tinklų paskyrų įtakai mažėjant, vartotojams vis dažniau reikalaujant autentiškumo ir augant žmogus — žmogui komunikacijos pasitikėjimui, darbuotojų ambasadorystė tampa ne tik galimybe, bet ir būtinybe siekiant įgyti konkurencinį pranašumą. Sėkminga ambasadorystės programa gerina įmonės reputaciją, pritraukia naujų potencialių klientų, didina pardavimus, stiprina darbdavio įvaizdį, o finansinio neapibrėžtumo laikais organizacijoms atneša daug didesnę investicijų grąžą nei tradiciniai marketingo instrumentai.
PRAKTINĖS SESIJOS METU DALYVIAI SUŽINOS:
- Kaip savo organizacijoje sukurti darbuotojų ambasadorystės programą;
- Kaip į programą įtraukti darbuotojus ir paskatinti juos kurti turinį;
- Kokia darbuotojų ambasadorystės programų investicijų grąža;
- Kaip pasiekti skirtingų marketingui keliamų tikslų darbuotojų ambasadorystės pagalba;
- Kuo skiriasi autentiška ambasadorystė nuo kontroliuojamos ambasadorystės.
PRAKTINĖS SESIJOS TIKSLAS: supažindinti dalyvius su darbuotojų ambasadorystės strategija marketingo tikslams pasiekti, suteikti žinių apie darbuotojų ir įmonės komunikacijos sinergiją, ambasadorių įtraukimo veiksmus, ambasadorystės programų kūrimą, motyvacines sistemas, tikslų kėlimą ir matavimą. Suteikti aiškius įrankius ir praktines žinias darbuotojų ambasadorystės programoms kurti.
Daugiau informacijos: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1678
_____________
Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 18 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1300 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html