Renginiai

Atviras seminaras| Įėjimas į rinką: mažiau eksperimentų, daugiau rezultatų

20 rugsėjo 2021 17:30

Kultūros fabrikas kviečia savo kūrybinių inkubatorių rezidentus ir visus Klaipėdos miesto verslininkus į atvirą seminarą „Įėjimas į rinką: mažiau eksperimentų, daugiau rezultatų“, kuris vyks rugsėjo 20 d., 17:30 val.,

„Kultūros fabriko“ Konferencijų salėje A.

Seminarą ves Synthesis Consulting Group strategė Gailė Andriuškevičiūtė.

Lektorė Gailė Andriuškevičiūtė pastebi, kad: „Rinkoje dažnai pastebima užsienio plėtros tendencija – pabandyti atsitiktinėse rinkose (dažniausiai patraukliai skambančiuose vakaruose) ir pažiūrėti, kur ir kas pasiseks. Tačiau kiekvienas pabandymas reikalauja investicijų, kurias ne visada atperka atsitiktinė sėkmė. Nors ir turime nemažai sėkmės istorijų, kai eksperimentai verslams atsipirko, kai kuriose situacijose jau išbandytos praktikos ir apgalvotas priėjimas gali atnešti daugiau su mažiau resursų. Todėl seminare kalbėsime apie situacijas, kurioms galime pasiruošti:

•    Rinkos patrauklumo vertinimas – kaip įvertinti, atsirinkti rinkas  ir su jomis susipažinti;

•    Savęs pardavimas – kaip parduoti savo prekės ženklą, kai dar nėra užsitarnauto vardo ar reputacijos regione, kai prekės ženklas nėra žinomas, o lietuviška kilmė neturi užtarnautų vertės atributų;

•    Partnerystės ir kanalai –  kaip B2B partnerystė ir tinkamas kanalo pasirinkimas gali padėti sutrumpinti įėjimo į norimą rinką kelią;

•   Trumpalaikės taktikos – kaip sukurti trumpalaikę taktiką, leidžiančią įžengti į užsienio rinką, būti pastebėtiems ir pritraukti pirminę klientų bazę.“

Apie lektorę:

Synthesis Consulting Group strategė, kurianti prekės ženklo ir produkto strategijas verslams, fokusuojasi į naujų prekės ženklų įvedimą į naujas rinkas ir produktų vystymą skirtingose poreikių situacijose t.y. galimybių paiešką, hipotezių validaciją, produkto portfelio išgryninimą ir produkto vizijos nustatymą bei vystymą. Gailė pasidalins savo patirtimi kuriant energetikos, FMCG ir technologijų sektoriaus įmonių įvedimo į naujas rinkas strategijomis: nuo rinkų vertinimo ir atsirinkimo iki prekės ženklo paruošimo ir taktinių veiksmų įvedant produktus.

Renginys nemokamas, bet būtina registracija. Renginyje dalyvauti galite tik turint galimybių pasą. REGISTRACIJA čia

Atviras seminaras| Įėjimas į rinką: mažiau eksperimentų, daugiau rezultatų