Renginiai

Misija (ne)įmanoma: „Kaip įsitvirtinti prekės ženklams Klaipėdos rinkoje?”

14 gruodžio 2022 16:00

Nežiūrint į sunkumus, kuriuos patyrė kūrybiniai verslai šiais metais, turime vilties, šių metų baigiamasis KUFA organizuojamas kūrybinių verslų susitikimas įkvėps Jus neprarasti tikėjimo savo kūrybinėmis idėjomis, o susitikimo metu sutikti lektoriai motyvuos stengtis dėl savo verslo sėkmės.

2022 m. gruodžio 14 d. kviečiame Jus į kūrybinių verslų susitikimą Misija (ne)įmanoma: „Kaip įsitvirtinti prekės ženklams Klaipėdos rinkoje?”, kuris įvyks „Kultūros fabrike” gruodžio 14 d., 16.00 val.

Renginio metu savo patirtimi dalinsis ir diskusijai kvies:

 „Omegachips“ vienas iš įmonės įkūrėjų Sergiy Shakola 

„Omegachips“ – linų sėmenų traškučiai, tinkantys suaugusiems ir vaikams. Idėja sukurti sveikus linų sėmenų traškučius įmonės įkūrėjui Pavelui Sebastianovičiui gimė Ukrainoje 2008 m. Pavelas pats propaguoja sveiką mitybą ir gyvenseną, todėl norėjo tai daryti paskatinti ir kitus . „ 2020 metais žengėme pirmąjį žingsnį į ES rinką – sukūrėme bendrą Ukrainos ir Lietuvos įmonę ir įregistravome ją Lietuvoje. Steigėjų komanda tapo tarptautine.“ Įmonė tęsia veiklą iki šiol.

„Miam Miam“ įkūrėjas ir savininkas Olivier Criou

Prancūzijos garbės konsulas, virtuvės šefas Olivier Criou Lietuvoje gyvena jau daugiau kaip dešimtmetį. Iš Bretanės regiono kilęs vyras čia sukūrė ne tik šeimą, bet ir verslą. Kartu su šeima atidarė jau penkerius metus veikiančią prancūziško maisto krautuvėlę „Miam Miam“ Klaipėdoje, o vasarą pradėjo veikti bretoniškų blynelių vagonėlis Darbėnuose.

„Ateik Ateik“ bendraįkūrėjai ir savininkai Guoda ir Rimvydas Useliai

Iš Klaipėdos rajono kilę Guoda ir Rimvydas Useliai pasakoja, atidarę kavinę-barą „Ateik Ateik“, kurį galima rasti netoli Klaipėdos šiaurinio molo. Pora sako vis dar puikiai pamenanti, kad pačioje pradžioje patys daug ko neišmanė ir nemokėjo, tačiau pasiskirstė darbus ir pasitelkdami artimiausių draugų pagalbą, pradėjo statybas ir įkūrė tai, apie ką gana ilgai svajojo,– kavinę ant jūros kranto.

„META“ bendraįkūrėja ir savininkė Asta Burneckienė

Viena iš komiso pagrindu veikiančios parduotuvės, tvarios mados namų „META“ įkūrėjų Asta Burneckienė pasakoja, kad parduotuvę Klaipėdoje įkūrė 2020 m. pabaigoje, dabar ši parduotuvė užaugo ir atvėrė duris Vilniuje. Pavadinimas sukurtas iš raktinių žodžių – mada, etiška, tvari, atsakinga. Šie žodžiai yra pagrindinis šios idėjos ir merginų darbo bei skleidžiamos žinutės visuomenei akcentas.

Fotografas Motiejus Salkauskas 

Žurnalo „Rangefinder“ išrinktas kaip vienas iš 30 greičiausiai kylančių fotografų pasaulyje ir vienas iš 10 geriausių vestuvių fotografų Jungtinėje Karalystėje, taip pat vienas iš 50 pasaulyje geriausių sužadėtuvių fotografų. Daugiau nei 10 metų Motiejus įgyvendina savo svajones tyrinėti pasaulį ir fotografuoti poras, kurios dažnai tampa fotografo draugais. Prieš kelis metus Motiejus iškeitė Londono šurmulį į daug ramesnį gyvenimą pajūryje, kur semiasi idėjų naujiems savo kūrybiniams projektams.

Seminaro trukmė 2,5 val., iškart po seminaro numatyta konsultacijų sesija.

Renginį moderuos Indrė Razbadauskaitė-Venskė LCC dėstytoja, lektorė, „Nepaleisk svajonės” verslo savininkė, marketingo konsultantė daugiausia dėmesio skirianti vartotojų elgesiui, prekės ženklo kūrimui ir neuromarketingui.

Renginio vieta: „Kultūros fabriko“ Konferencijų salė A
Registracija privaloma: https://bit.ly/3ujmlx2
Seminaras nemokamas. Seminaras skirtas visiems besidomintiems kūrybiniu verslu ir nepraradusiems vilties veikti bei atlaikyti sunkumus.

Misija (ne)įmanoma: „Kaip įsitvirtinti prekės ženklams Klaipėdos rinkoje?”