Atgal į Bendruomenės projektai

Seminarų ciklas "KUFA ir LiMA ONLINE"

Kultūros fabrikas prisidėdamas prie pastate reziduojančių verslų ir freelancerių konsultavimo ir mokymų visada įsiklauso į jų aktualiausias temas ir iškylančius iššūkius. Net šiomis dienomis KUFA nenustoja skatinti jaunų ir perpektyvių verslų bei ieško kelių, kaip prisitaikyti prie karantino sąlygų.

Bendradarbiaudami su reguliariais savo renginių ir konsultacijų partneriais ruošiame kokybiško online turinio bei konstruktyvių mokymų programą. Programa bus nuolat atnaujinama, bet jau numatyti pirmieji seminarai.

Kartu su LiMA, KUFA pradedame naują, verslumą skatinančių seminarų ciklą "KUFA ir LiMA ONLINE". Džiaugiamės prisijungdami prie Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), kuri vienija marketingo ir komunikacijos specialistus. Kartu su LiMA organizacija kviečiame dalyvauti gegužę vykstančiuose online seminaruose. LiMA nariams ir KUFA rezidentaam renginiai yra nemokami, kitiems dalyviams bus taikomas dalyvio mokestis.

05.05 15 val. B2B MARKETINGAS

Seminaras skirtas dirbantiems B2B sektoriaus įmonėse, dirbantiems su verslo klientais arba besidomintiems B2B marketingu. 

Pranešimai: Efektyvi komunikacija LinkedIn'e su 0 eur (Darius Gerulis), Ar gali B2B marketingas turėti apskaičiuojamą ROI? (Julius Kaknevičius), B2B lojalumas. Kaip jį išlaikyti? (Paulius Milišauskas), Faini patys sau ar vis dar faini klientams? (Skirmantas Ketvirtis), B2B marketingas ir asmens duomenys (Mindaugas Civilka).

Daugiau informacijos čia <informacija>

05.12 15 val. TURINIO MARKETINGAS 2020

Pranešimai: Subrendęs turinys (Aistė Jūrė), Susipažinkite su reguliariais brandais (Adomas Jazdauskas), Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip (Akvilė Kavaliauskaitė), Kokius pokyčius prekės ženklams atnešė 2020 pavasaris? (Marta Jurkšaitienė), Komunikacija krizių metu, kai taisyklės keičiasi (Laura Bielskė).

Daugiau informacijos čia <informacija>

05.19 16 val. Facebook reklamos užsakymo ABC

Seminaras skirtas pradedantiesiems marketingo specialistams, freelanceriams, individualių veiklų savininkams bei visiems, administruojantiems Facebook puslapius ir kurie ekspermentuoja su mygtuku „Boost Post".

Praktinio seminaro lektorius: Domantas Širvinskas ("EduMint" bendraįkūrėjas ir vadovas).

Daugiau informacijos čia <informacija>