Atgal į Bendruomenės projektai

NUKELTAS į rugpjūčio mėn! KUFA Meet up‘as: Kaip uždirbti iš mados verslo ŠIANDIEN

Renginys nukeliamas į rugpjūčio mėn. dėl COVID-19 plitimo. Tikslią datą parašysime vėliau. 
Meet up‘o panelinės diskusijos metu mados industrijos atstovai diskutuos šiais klausimais:
-Kas vyksta šiuo metu mados versle?
-Kokios tendencijos ?
-Ar verta pradėti mados verslą?
-Kaip generuoti verslo idėjas?
-Nuo ko pradėti?
-Kaip susigaudyti tendencijose?
-Kaip megzti tarptautinius ryšius?
-Tvarumas
-Sąmoningumas
-Nišinės verslo idėjos.

Įėjimas laisvas.
Renginio metu veiks Max Coffee baras.
Planuojama diskusijos trukmė – apie 3 val.

DISKUSIJOS DALYVIAI: 

Victoria Dias yra mados prekės ženklo novatorė, koncepcinio mados produkto ir įvaizdžio konsultantė bei makro-tendencijų analitikė ir tyrėja. Ji dirba keliuose pasauliniuose prekės ženkluose, studijose ir agentūrose. Viktorija taip pat yra aistringa lektorė mados verslo temomis nuo kūrybinių procesų iki rinkos informacijos.

Jos pagrindiniai klientai yra dizaineriai ir verslininkai, vedantys drabužių ir aksesuarų prekės ženklus, tačiau ji taip pat konsultuojasi su fondais, kurie vadovauja mados ir gyvenimo stiliaus naujoms įmonėms.

Viktorija sukuria unikalų turinį įmonėms, kad galėtų išplėsti savo prekės ženklo žinomumą visame pasaulyje, ir pardavinėja per skaitmeninę rinkodarą.

 Pastaruosius 18 metų Viktorija ir jos komanda analizuoja makroekonomines tendencijas pagrindinėse gyvenimo stiliaus pramonės šakose, tokiose kaip mada, svetingumas, pramoninis dizainas, maistas, gerovė ir pramogos, parduodant agentūroms ir įmonėms strateginius informacijos paketus.

Lina Andriukone dizaino studijas baigė Londone University of East london. Lietuvoje taip pat įgijo konstruktorės bei siuvėjos specialybę. Jos vardo prekinis ženklas  sėkmingai vystomas jau 3 metus. Dalyvauja Lietuvos, Paryžiaus, Kopenhagos koncepcinėse parodose - pop up.Rūbai siunčiami į daugelio pasaulio šalių

Lina Andriukone - Minimalizmas ir trapumas – geriausiai Linos Andriukonės kurtus rūbus apibūdinantys žodžiai. Tai minimalistinįo gyenimo būdo prekės ženklas, skatinantis funkcionalų apsirengimą bei samoningą vartojimą. Lengvai tapusavyje derantys rūbai parodo kaip minimalizmas gali būti integruojamas į rūbų spintą tuo pačiu neprarandant stiliaus. Minimalistinė estetika, švarios formos, neutrali spalvų paletė suteikia laisvės ir erdvės gyventi daugiau turint mažiau. “Less is the new more”.

Gediminas Rudys – alternatyvios latekso aprangos Smooth Confess kūrėjas, kurio pagrindinis tikslas yra priartinti lateksą prie mados, bet kartu ir nežengti mados keliu. Smooth Confess kalba apie sąmoningumą, svarbą suprasti, kas iš tiesų esi, ir gebėjimą priimti sprendimus, kurie būtų draugiški aplinkai ir žmonėms šalia. Smooth Confess startavo pasirodymais Londone ir Kijeve, komunikacija anglų kalba ir orientacija į tarptautinę rinką, o dabar sąmoningai renkasi mažo, lokalaus ženklo poziciją.

Dizainerės Miglė Janušaitė ir Julija Frodina.

Kūrėjos baigusios kostiumo dizainá Lietuvoje, stažavosi bei mokèsi įvaoriü formü dizaino ir amatü tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Kartu jos kuria prekinį konceptualios mados prekės ženklà BETWEEN.

BETWEEN – savo kūryboje derina tradicinius amatus ir šiuolaikinį dizainą. Mums svarbios mūsų šaknys, tuo pačiu mums rūpi ateitis. Kuriame tvarią, etišką, lėtą madą.