Renginiai

LIMA DAY LIETUVA’21: NEW YEAR TIESIOGINĖS TRANSLIACIJOS STEBĖJIMAS GYVAI KLAIPĖDOJE

01 gruodžio 2021 10:00

Kultūros fabrikas ir Lietuvos Marketingo asociacija (LiMA) kviečia klaipėdiečius stebėti konferencijos tiesioginę transliaciją KUFA kino salėje!

Visus LiMA Klaipėdos skyriaus narius ir Kultūros fabriko bendruomenę kviečiame į konferencijos tiesioginę transliaciją Klaipėdoje!

Stebėsime konferenciją tiesiogiai iš Klaipėdos, kurios metu išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis, pasisemsite naujų idėjų įkvėpimui bei susipažinsite su marketingo srities kolegomis, užmegsite naujus ryšius!

Nauji metai atneša naujas verslo galimybes ir tik nuo kiekvieno priklauso, kokia ateitis lauks!

Pasipuoškime ir pasitikime naujus metus kartu! 

LiMA Klaipėdos skyriaus nariams, prasitęsusiems narystę 2022 m., ir Kultūros fabriko bendruomenei dalyvavimas nemokamas!

REGISTRACIJA (iki 2021 11 29 17.00 val.) 

Ką daryti verslui, kai už vertybinius pasirinkimus visuomenė apdovanoja vienos žvaigždutės vendeta?

Kada verta verslui prisidėti prie visuomenėje iškilusių iššūkių sprendimo? Kiek prisidėti prie bendrų visuomeninių projektų? Kaip išlaikyti verslo vertybes ir „stuburą“ žinant, kad neįtiksi visiems klientams?

BEATOS VIRTUVĖ prekės ženklo kūrėja Beata Nicholson ir BEATOS VIRTUVĖ direktorė Odeta Bložienė

Beata Nicholson yra žurnalistė, TV laidos vedėja, knygų autorė, asmeninio prekės ženklo autorė ir kūrėja. Remiantis SUPERYOU ir KANTAR TNS atliktu tyrimu, Beata yra įtakingiausia Lietuvos nuomonės formuotoja Facebook kanale 2021 m. Odeta Bložienė yra BEATOS VIRTUVĖ direktorė, BUROKĖLIS IR KRAPAS bendrasavininkė ir direktorė. Beata ir Odeta restoranų „Jurgis ir drakonas“, „Brooklyn Brothers“, „Detroito sesės“ įkūrėjos ir bendrasavininkės.

 

Communicating in a post-truth world: misinformation and how to counter it

While fake news and misinformation have always existed, the ascent of social media and decline of legacy mass media has had a profound effect on the nature and shape of false communication. This keynote will explore how misinformation is affecting promotional industries, provide some real-world examples of how corporations are being affected by misinformation and give a set of practical recommendations how communicators can seek to anticipate, identify, and counter misinformation.
 

Daniella Lebor, APCO WORLDWIDE direktorė

Daniella Lebor yra tarptautinės komunikacijos įmonės APCO WORLDWIDE direktorė, vadovaujanti komandai, kurios tikslas – plėtoti moksliniais tyrimais paremtas kampanijos strategijas, susijusias su politika, kultūra ir socialiniais pokyčiais. Šiuo metu Daniella vadovauja iniciatyvai, kurios tikslas – naudojant dirbtinio intelekto (AI) ir atvirojo kodo intelekto (OSINT) tyrimų metodus nustatyti ir kovoti su dezinformacija internete. Daniella Lebor yra apdovanojimus pelniusi komunikatorė, nuolat rašanti temomis, susijusiomis su komunikacija ir dezinformacija, ir skaitė paskaitas šiomis temomis Birkbeck, Londono ir Kembridžo universitete.

Decoding the„Triple Top Line“

We talk a lot about PPP (People, planet, profit) but what does it really mean? In the keynote I will break down the Triple Top Line (TTL) and present it from different perspectives and illustrations so that at the end of the presentation everyone gains a fresh view of the topic which they can apply in their role as professional marketers.
 

M Wallace Green, ACTNOW VENTURES įkūrėjas ir partneris, startuolių treneris

M Wallace Green yra patyręs startuolių treneris, padėjęs šimtams startuolių iš Baltijos, Vidurio Europos ir Azijos formuoti vertės pasiūlymus, pozicionavimą, pristatyti savo idėjas ir sėkmingai pritraukti finansavimą. M Wallace Green taip pat investuoja į tvarumo ir klimato įmones.

Daktaro Deserto receptai

Desertinė „Daktaras desertas” atsidarė pandemijos įkarštyje lygiai prieš metus. Marius Dijokas pranešimo metu pasidalins verslo vystymo istorija: nuo išskirtinio koncepto sukūrimo iki susidūrimo su valstybinėmis institucijomis.
 

Marius Dijokas, DAKTARAS DESERTAS bendraįkūrėjas

2022: kas bus seno?

Pranešimo metu išgirsite dalykus, kurie rinkodaroje nesikeis, nepaisant naujausių madų, technologinių išsišokimų ar nematytų mesijų.
 

Tomas Ramanauskas, REKLAMOS KŪRĖJAS

Lietuvos reklamos kūrėjas, verslininkas, kūrybingumo dėstytojas, leidėjas, renginių organizatorius, didžėjus, rašytojas, režisierius.

12 išbandytų sprendimų efektyviam marketingui 2022-aisiais

Kodėl tapti Liverpool klubo rėmėjais tais metais, kai jie tapo Europos čempionais buvo klaida? Kaip vienas marketingo sprendimas išgelbėjo tradiciškai silpniausią metų ketvirtį? Kaip specifinė fotosesija skirta nuotraukų bankams padėjo vizualiniam prekės ženklo žinomumui? Į šiuos klausimus atsakyti ir pasiruošti ateičiai padės 12 glaustų atvejų analizių apie realiai iškilusius iššūkius „NordVPN” marketingo komandai.
 

Toma Sabaliauskienė, NORD SECURITY marketingo vadovė

Tarptautiniu mastu įvertinta marketingo vadovė ir technologė, turinti kompiuterinių mokslų išsilavinimą. Ji užima CMO pareigas globalaus VPN prekės ženklo „NordVPN” įmonėje ir jos motininėje kompanijoje NORD SECURITY. Toma vadovauja daugiau nei 250 specialistų turinčiai marketingo komandai, kurios profesionalai bazuojasi visame pasaulyje – nuo Japonijos iki Brazilijos. Šiais metais Toma Sabaliauskienė pelnė stipriausios metų marketingo vadovės titulą METŲ CMO’21.

Kaip mes tapome futbolo sirgaliais?

Nutekėję vidiniai Facebook duomenys patvirtino tai, ką visi žinojome – socialiniai tinklai skaldo žmones ir patys tai žino. Nežinojome, tačiau nenustebino kita – net pats Facebookas nežino, ką dėl to daryti, nes problemos užkoduotos pačioje socialinio tinklo esmėje, mygtuke „like” . Viešai sureagavę į turinį žmonės patenka į savo ego spąstus ir pamažėle radikalizuojasi. Pasvertos ir racionalios pažiūros išnyksta – tampame vis labiau kovojantys už savo išsakytas nuomones, ieškome greitų ir efektyvių susidorojimo su kitaminčiais būdų, o svarbiausia – bijome prisipažinti klydę. JAV ir Europos reguliatoriai ne juokais imasi spręsti ir valdyti socialinius tinklus. Ar tikrai artėjame prie cenzūros? Ką tai reiškia visuomenei? Verslams? Prekės ženklams?

Mykolas Katkus, FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas

Patyręs komunikacijos konsultacijų verslo vystytojas, išauginęs vieną didžiausių rinkos kompanijų. Mykolas turi ilgametę tarptautinę patirtį verslo, rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Dėstytojas, komentatorius ir autorius, rašantis apie komunikaciją. Mykolas Katkus specializuojasi strateginės komunikacijos kūrimo srityje.

Pavojingiausi marketingo priešai – prognozės ir tendencijos

Mūsų gyvenimo tempas yra negailestingas. Visą laiką skubame ir neturime laiko dairytis. Vos tik susitvarkome vieną iššūkį, iškyla naujas. O kaip nepasiklysti dar ir su visais trendais, prognozėmis ir naujienomis? Pakalbėkime apie tai, kokiame kontekste dabar gyvename ir kokią tai įtaką turėtų ir galėtų daryti marketingo sprendimams.
 

Arijus Žakas, HAVAS CREATIVE ir SOMA AGENCY vadovas

Arijus Žakas yra dviejų reklamos agentūrų HAVAS CREATIVE ir SOMA AGENCY vadovas, netrukus švęsiantis savo 10 metų jubiliejų agentūros vadovo pozicijoje.

E-komercija: kaip parduosime kitais metais?

E-komercija žengia į transformacijos etapą. Privatumas skatina anksčiau efektyvių pardavimo priemonių eroziją, o naujosios žaidimo taisyklės tik formuojasi. Kad viskas neatrodytų per paprasta, pandemija dar ir paskatino e-komercijos inovacijas bei pakeitė vartotojų elgesį. Kokių svarbiausių tendencijų prekės ženklai negali praleisti norėdami išlikti ir laimėti ateityje?

Gediminas Galkauskas, HUNGRY SCOUT Strateginės rinkodaros konsultantas

Patyręs rinkodaros ekspertas, industrijoje dirbantis daugiau kaip 20 metų, iš kurių dešimtmetį praleido dirbdamas medijų kompanijose TV3, VIASAT, 15MIN, AEROTIME. Dabar Gediminas konsultuoja įmones strateginės rinkodaros klausimais ir kaip išnaudoti skaitmenines galimybes verslo auginimui. Naujienlaiškio apie medijas, technologijas, rinkodarą ir strategiją „Media X” autorius, „Delfi TV” laidos „Marketingas 360″ vedėjas.

Pokyčio dizainas

Pranešimo metu aptarsime, kaip kinta vartotojų įpročiai ir kaip į tai reaguoja dizainas. Kalbėsime per pakuotės prizmę, analizuosime tai pagrindžiančius pavyzdžius ir peržvelgsime esamas bei būsimas tendencijas. Pranešimo tikslas ne tik parodyti ir aptarti jau sukurtus darbus, bet paskatinti stebėti, analizuoti ir atliepti tai, kas vyksta rinkoje, taip pagerinant rezultatus.

Gabija Platūkytė – Azarevičė, GREAT & GOLDEN dizaino vadovė

Gabija Platūkytė – Azarevičė vadovauja ir užima vyriausios dizainerės poziciją GREAT & GOLDEN ženklodaros ir pakuočių studijoje. Prieš tai dirbo vyresniąja dizainere pakuočių agentūroje ETIQUETTE, praėjusiais metais dalyvavo NAPA konkurso komisijoje. Didžiausi ir įsimintiniausi projektai: limituoto leidimo      100 000 unikalaus dizaino „Lithuanian Vodka“ projektas, „Švyturio Ekstra“ atnaujinimas, „Kilig“ prekės ženklo kūrimas ir pakuotės, „Vilniaus duonos“, „Green Feel’s“ kosmetikos, „Super Garden“, „Gyvas Medus“ ir „La Naya“ šokoladų pakuotės.

Remiksas

O kas, jei kūrybingumas rinkodaroje nėra reikalingas? Arba galbūt reikalingas, bet netvarus ir sudeginantis energiją bei resursus, kurių negalime skirti kitkam. Kas būtų, jei vietoje to užtektų gerų remiksavimo įgūdžių? Gal vienintelis kelias išlikti yra seną paversti nauju arba jungti egzistuojančias idėjas į nematytus formatus?

Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris strategas

Strategas dirbantis su produktų kūrimo ir vystymo strateginiais projektais, dėstantis produktų vystymo ir skaitmeninės transformacijos kursus ISM ir FRONTIERS produktų akademijos programose.

Nuo kitų metų soc. tinkluose komunikuosiu atsakingai

Jie sako, kad atsakingai kurs socialinių tinklų strategiją, atsakingai stebės naujoves, atsakingai suplanuos biudžetus, nuosekliai laikysis plano, atsakingai seks rezultatus, atsakingai kurs turinį, kūrybiškai rinksis turinio formatus, nuosekliai kurs vertę savo sekėjams ir atsakingai su jais bendraus komentaruose. Pasižadėti lengva, o kaip tai įgyvendinti – reikia suprasti, kas mūsų laukia naujaisiais metais. Tad pasišnekėkime apie 2022-ųjų tendencijas ir akcentus socialiniuose tinkluose.
 

Laura Domarkė, ADDRAMA vadovė

Kūrybinės rinkodaros agentūros ADDRAMA bendraįkūrėja su socialiniais tinklais dirba nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, taip pat dėsto LiMA DIGITAL kursuose.

Tvarumas ir mokslas reklamoje arba kodėl ne visos istorijos yra geros istorijos?

Kol kas pusę Lietuvoje leidžiamų reklamų yra tiesiog informacinė tarša, nesukurianti jokios vertės prekės ženklams. Kaip tai pakeisti? Siūlau jums rinkodaros pasaulyje vis labiau jaučiamą tendenciją – pasikliauti mokslu, analizuoti faktus ir kuriant reklamas taikyti jos atpažinimą didinančius metodus. Savo pranešime pateiksiu įvairių Lietuvoje rodytų reklamos atvejų ir panagrinėsiu, kodėl gi ne visos pasakojamos istorijos yra geros istorijos.

Domantas Gailius, INSPIRED UM partneris ir verslo plėtros vadovas

Domantas yra INSPIRED COMMUNICATION partneris ir verslo plėtros vadovas, KOG INSTITUTAS steigėjas ir partneris, turintis 21 metų patirtį reklamoje ir medija planavime. Domantas nuolatos veda paskaitas KOG INSTITUTE, THE ATOMIC GARDEN mokykloje, yra kviestinis lektorius VU, KTU paskaitose. Domantas prisidėjo prie didžiausių Lietuvos ir užsienio prekių ženklų („VP grupė“, „MV Group“, „Telia“, „Tele2“, „IKI“, „Nestle“, „Luminor“, „Swedbank“) rinkodaros komunikacijos strategijų kūrimo ir įgyvendinimo.

Trūksta nebe klientų, o darbuotojų. Ką dėl to daryt marketingistui?

„Klientų netrūksta, trūksta kas su jais dirbtų“. Girdėta? Ypač šiemet. Iš marketingistų dažnai tikimąsi būti visų platformų, formatų, funnelių ir strategijų meistrais. Stingant darbuotojų, sąrašas pasipildė ir darbdavio įvaizdžiu. Bet marketingistai nebespėja, todėl pradeda tam pasitelkti kolegas. Taip gimsta viena naujausių marketingisto ekspertinių sričių – darbuotojų ambasadorystės programos. Kaip jos veikia? Kaip jas daryt sėkmingai, kai pavyzdžių rinkoje – vienetai? Galų gale – ar išvis įmanoma įtikint developerį postint LinkedIn’e?

Karolis Rimkus, CAPTION ir VENUDU.LT vadovas

Karolis vadovauja socialinių tinklų agentūrai CAPTION ir marketingo mokymų platformai VENUDU.LT. Matydamas ilgus kitų pranešėjų aprašymus, šiuo metu ilgina ir savąjį, paminėdamas, jog savo įžvalgomis aktyviai dalinasi ir LinkedIn platformoje, kur jį seka >20 000 žmonių.

Konferencijos programa:

10:00 – 10:45

Tomas Ramanauskas | 2022: kas bus seno?

10:45 – 11:10
 

M Wallace Green | Decoding the “Triple Top Line”

11:10 – 11:35

Arijus Žakas | Pavojingiausi marketingo priešai – prognozės ir tendencijos

11:35 – 12:00

Karolis Rimkus | Trūksta nebe klientų, o darbuotojų. Ką dėl to daryt marketingistui?

12:00 – 12:40

Pietų pertrauka
 

12:40 – 13:10

Gediminas Galkauskas | E-komercija: kaip parduosime kitais metais?
 

13:10 – 13:35

Laura Domarkė | Nuo kitų metų soc. tinkluose komunikuosiu atsakingai

13:35 – 14:00

Toma Sabaliauskienė | 12 išbandytų sprendimų efektyviam marketingui 2022-aisiais

14:00 – 14:20

Kavos pertrauka

14:20 – 14:50

Gabija Platūkytė-Azarevičė | Pokyčio dizainas

14:50 – 15:15

Marius Dijokas | Daktaro Deserto receptai
 

15:15 – 15:40

Domantas Gailius | Tvarumas ir mokslas reklamoje
arba kodėl ne visos istorijos yra geros istorijos?

15:40 – 16:10

Kavos pertrauka

16:10 – 16:40

Mykolas Katkus | Kaip mes tapome futbolo sirgaliais?

16:40 – 17:05

Daniella Lebor | Communicating in a post-truth world: misinformation and how to counter it

17:05 – 17:30

Beata Nicholson ir Odeta Bložienė | Kaip išlaikyti vertybes, kai visuomenė apdovanoja vienos žvaigždutės vendeta?

17:30 – 18:00

Andrius Grigorjevas | Remiksas

Konferencijos partneris:

Konferencijos vizualinis identitetas:

Konferencijos internetinis puslapis:

Informaciniai partneriai:

Rėmėjai:

 

Transliacijos partneris:

LIMA DAY LIETUVA’21: NEW YEAR TIESIOGINĖS TRANSLIACIJOS STEBĖJIMAS GYVAI KLAIPĖDOJE