Renginiai

KUFA ir LiMA online| Marketingo Strategijos ABC Su Raimonda Gudaite

21 spalio 2021 15:00

Kultūros fabrikas prisidėdamas prie pastate reziduojančių verslų ir freelancerių konsultavimo ir mokymų visada įsiklauso į jų aktualiausias temas ir iškylančius iššūkius.

Bendradarbiaudami su LiMA, kuriame verslumą skatinančių seminarų ciklą „KUFA ir LiMA ONLINE”. Džiaugiamės prisijungdami prie Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), kuri vienija marketingo ir komunikacijos specialistus. Kartu su LiMA organizacija kviečiame dalyvauti spalio 21 d. 15:00 val. online seminare „Marketingo Strategijos ABC su Raimonda Gudaite”

Kaip sukurti geriausią marketingo strategiją?

Kokie esminiai elementai padeda sukurti, suplanuoti, įgyvendinti ir įdarbinti marketingo strategiją organizacijos tikslams pasiekti?

Kokias žinias, patirtis turime įdėti, kad marketingo strategija keistųsi ir atitiktų kiekvienos dienos organizacijų iššūkius?

Praktinės sesijos tikslas: žingsnis po žingsnio sudėti teorinius ir praktinius marketingo strategijos kūrimo, įgyvendinimo ir veikimo elementus, papildant informaciją pavyzdžiais, praktinėmis ir profesinėmis įžvalgomis, geriausiais patirties patarimais.

Dalyviai praktinės sesijos metu sužinos: 

• Kada marketingo strategija = verslo strategija?
• Kokie yra marketingo strategijos tikslai ir įgyvendinimo planas?
• Kaip suprasti, kas yra tikslinis klientas?
• Kada nustoti strateguoti ir pradėti planuoti?

Taip pat sesijos metu lektorė pasidalins:

• Pagrindiniais rinkodaros veiksmų planavimo patarimais; 
• Verslo sektoriaus įžvalgų svarba marketingo strategijos kūrimui; 
• Kultūra ir vertės kūrimas marketingo strategijoje;
• Įžvalgomis apie vartotojų elgseną, tyrimus, analitiką ir kaip galima duomenis panaudoti marketingo stragijos kūrimui;
• Svarbiausiais marketingo strategijos įgyvendinimo patarimais;
• Marketingo strategijų pavyzdžiais ir ko galima būtų iš jų pasimokyti;

Renginys skirtas: marketingo ir komunikacijos specialistams bei visiems, kurie nori išmokti sėkmingai sukurti ir įgyvendinti marketingo strategiją.

SEMINARO LEKTORĖ RAIMONDA GUDAITĖ
Marketingo strategė ir profesionalė, metų CMO’20

Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 – 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO“ rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove.

Webinaro kaina 19 eur. Šis webinaras yra finansuojamas Klaipėdos miesto savivaldybės SVV programos, todėl jis dalyviams bus nemokams. Vietų skaičius ribotas, privaloma REGISTRACIJA .

Registracija vyksta iki SPALIO 20 d. 16.00 val. 

Renginio dieną organizatorius el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

KUFA ir LiMA online| Marketingo Strategijos ABC Su Raimonda Gudaite