Renginiai

LiMA DAY KLAIPĖDA’21: Marketingas verslo augimui

17 birželio 2021 10:00

Interactio: Kaip užkariauti pasaulinę rinką su perversmą nešančiu prekės ženklu ir kultūra

Pranešimo metu Henrikas Urbonas pasidalins patirtimi kaip įsiveržti į beveik dešimties milijardų dolerių vertės rinką, kurioje per daugiau nei penkis dešimtmečius nesikeitė technologijos? Kaip su savo novatorišku produktu daryti perversmą? Kaip vyksta sinchroninis vertimas versle bei valstybinėse institucijose?

Henrikas Urbonas, INTERACTIO bendraįkūrėjas ir vadovas
 

Kada leisti sau kūrybinę agentūrą?

Tikrasis kūrybingumas yra prabanga – jums nebūtinai to reikia. Kaip įsivertinti, ar Jūsų verslui reikia kūrybinės agentūros? Ir jei ryžotės sau tai leisti – ko iš reklamos strategų bei kūrybininkų tikėtis bei reikalauti? Ko galima pasimokyti iš reklaminių kampanijų Klaipėdoje?

Giedrė Ona Šileikytė, AUTORIAI įkūrėja ir vadovė
 

12 rinkodaros partnerysčių verslo augimui

Strateginės partnerystės rinkodaroje didžiosioms kompanijoms ne naujiena: Starbucks ir Spotify, Google ir Nestle, Tinder ir Mustang ir n+k kitų. Tačiau 83% smulkiųjų verslų ir net 67% rinkodaros specialistų niekada apie tai nepagalvojo, nors pamatę sėkmės istorijas užsidega ambicija tai išbandyti. Kad toks noras virstų rezultatu, šio pranešimo metu sužinosite 12 pagrindinių rinkodaros partnerysčių tipų, kurias galėsite pasitelksiti savo verslo augimui.

Dr. Donatas Jonikas, MARKETOLOGAI direktorius, konsultantas
Donatas yra ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas su daugiau kaip 16 metų patirtimi, kuris specializuojasi startuolių ir inovatyvių verslų rinkodaroje, padeda įsivertinti idėjos potencialą bei prisitraukti klientų. Jis yra dirbęs su daugiau kaip 50 įmonių ne tik Europje, bet ir Kinijoje, Mauritanijoje. Donatas taip pat yra pirmasis lietuvis įtrauktas į World’s Top 30 Startup Gurus for 2020. Jo knyga „Startup Evolution Curve“, parašyta atlikus 1.447 startuolių tyrimą, Amazon platformoje pateko į Top 5 geriausiai perkamų knygų sąrašą savo kategorijoje ir jame išbuvo beveik keturis mėnesius.

Tadas Burgaila

KILO HEALTH bendraįkūrėjas ir vadovas

  

Tvarumo komunikacija: buzzword’as, trendas ar būtinybė?

Kalbėti apie skolos pasauliui grąžinimą, gamtos ir išteklių tausojimą, įmonių socialinę atsakomybę tampa vis madingiau. Kodėl svarbi ir kuo pasižymi tvarumo komunikacija? Ką daryti marketingo specialistui, kai visi imasi gelbėti visatą?

Rūta Diržanauskaitė, Integruotos komunikacijos agentūros CO:AGENCY partnerė
Daugiau nei 15 metų nardo komunikacijos vandenynuose. Didelę dalį patirties sukaupė dirbdama viešojo ir privataus sektorių organizacijose, nuosavame leidybos versle. Pastaruosius kelis metus konsultuoja žinomus prekės ženklus, agentūros „co:agency“ klientus, korporatyvinės, rinkodaros, tvarumo komunikacijos ir viešųjų reikalų srityse.

 

Marketingo strategijos ir taktikos draugystė – kelias į verslo augimą

Sun Tzu – kinų mąstytojas, karo teoretikas,  parašęs veikalą „Karo menas“, jau senų senovėje teigė, jog strategija be taktikos  – lėčiausias kelias į pergalę, o taktika be strategijos tėra triukšmas prieš pralaimėjimą. Kaip keitėsi ir keičiasi šių dviejų verslo komponenčių įtaka verslo augime? Kaip stiprinti šią draugystę? Kam kasdienėje veikloje skirti daugiau pastangų?

Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, CRC PROJECTS vadybos konsultantė ir vadovaujanti partnerė
Dr. Lineta Ramonienė užima docentės pareigas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Ji yra Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė. Ji specializuojasi strateginio valdymo ir rinkodaros srityse ir daugiau kaip dvidešimt metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose ir skaitė pranešimus daugiau nei dešimt pasaulio šalių.

Pandemijos iššūkiai versle: kūrybiški sprendimai, kurie pasiteisino ir naujos verslo plėtros galimybės

Kaip išsilaikyti rinkoje pandemijos metu? Greitai keičiantis verslo aplinkai yra būtina aktyviai koreguoti savo veiklos modelius. Tad pranešimo metu Aušra pasidalins sėkmingais verslo modelio pavyzdžiais, kurie pagrįsti bendradarbiavimu. O taip pat pasidalins įžvalgomis, kaip išskirtinė verslo koncepcija leido sėkmingai augti pandemijos metu.

Aušra Pacevičiūtė, 10 TILTŲ bendraįkūrėja 
Prekės ženklų „Lighthauzas“ ir „Unframed me“ įkūrėja, projekto „Klaipėdos kūrybiško verslo uostas“ iniciatorė, turinti daugiau nei 10 metų patirtį verslo ir projektų valdymo bei vadovavimo srityse. Verslo mentorė, LiMA Klaipėda tarybos narė, visuomenininkė.

 

H2H: kada vartotoją vadinsime žmogumi?

Pranešimo metu Indrė kalbės apie vartotojo elgsenos tendencijas bei pokyčius: koks vartotojas buvo vakar, kas vyksta šiandien ir ko laukti rytoj? Paanalizuosime naujus bei senus vartotojo elgsenos mitus kartu su neurorinkodaros įžvalgomis. Galiausiai, visi kartu ieškosime atsakymo, kada vartotoją vadinsime žmogumi ir kodėl šis požiūris svarbus šiandienos marketingo strategijoje.

Indrė Razbadauskaitė-Venskė, marketingo konsultantė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė 
Indrė Razbadauskaitė Venskė – LCC tarptautinio universiteto, Lietuvos verslo kolegijos dėstytoja, LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė, „Nepaleisk svajonės“ (renginių organizavimas) įkūrėja bei „Global key“ (neurorinkodaros tyrimai ir rinkodaros konsultacijos) bendrasavininkė, mentorė, aktyvistė, „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021“ lyderystės platformos koordinatorė.

  

Privatumas ir lojalumo programos – (ne)suderinama?

Duomenų apie klientus rinkimas iš „pirmų rankų“ tampa vėl vis labiau aktualus tiek Google, tiek kitoms paieškos sistemos įgyvendinant planus neleisti naudoti slapukų. Viena iš priemonių tiesiogiai gauti tokius duomenis – lojalumo programos. Privatumui bei asmens duomenų apsaugai keliamų reikalavimų užtikrinimas kuriant bei įgyvendinant tokias programas iš pirmo žvilgsnio yra tikras „galvos skausmas“. Tačiau ar tai turi gąsdinti? Kaip tai suderinti?

Giedrė Dailidėnaitė, PRIMUS partnerė advokatė
Advokatė, advokatų kontoros PRIMUS partnerė, įmonių ir komercinės teisės grupės vadovė – Sertifikuota informacijos apsaugos specialistė Europoje (CIPP/E), reguliacinės teisės, įmonių teisės, įmonių pertvarkymo, valdymo, akcininkų ginčų bei krizinių situacijų sprendimų ekspertė.

  

Rinkodara ne pagal standartą

Dalia Gun, KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO DIREKCIJA, Rinkodaros skyriaus vadovė
Dalia Gun turi 19 metų darbo patirtį transporto sektoriuje (jūrų uosto), 10 metų VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje.

Inesa Budginė

STAND UP įkūrėja ir kūrybos vadovė
Inesa Budginė, „Stand Up“ reklamos agentūros kūrybos vadovė ir įkūrėja, reklamos srityje dirba 13 metų, profesinės patirties bagažas – daugiau nei 1000 reklamos projektų. Visai nesenai Inesos komanda pelnė pasaulinį sidabro apdovanojimą kategorijoje „Vizualinis identitetas“. Nereikalingų prekių ar paslaugų nebūna – būna tik nuobodžios ir neveiksmingos jų reklamos – sako Inesa.

Daugiau pardavimų marketingo automatizavimo pagalba

Nesvarbu tai pirmas ar 10000 vartotojas besikreipiantis į Jus, idealiu atveju jis turėtų gauti vieningą patirtį visose savo kelionės etapuose. Užtikrinti šią patirtį žmogiškųjų resursų pagalba tampa vis brangiau, todėl verslai ieško galimybių kaip skaitmenizuoti bei automatizuoti pardavimo bei aptarnavimo procesus. Pranešimo metu aptarsime, kuo skirtingiems verslo segmentams gali padėti populiariausios Lietuvoje marketingo automatizavimo ir naujienlaiškių platformos automatizuotai gerindamos vartotojo patirtį bei didindamos pardavimus.

Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys
Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose.

B2B: kaip klientams nutiesti raudoną kilimą, kai viskas persikėlė į skaitmeną?

B2B įmonės 2021 metus pradėjo iš geresnių pozicijų, nei B2C. Kokios tendencijos palies B2B rinkodarą? Kaip susigaudyti pokyčių karuselėje ir išnaudoti atsiradusias galimybes? Pamirškime tai, ką žinojome anksčiau, nes dabar laikas augti kitokioje realybėje.

Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris
Julius – B2B marketingo agentūros We Are Marketing įkūrėjas, per beveik 10 veiklos metų dirbęs su daugiau nei 300 B2B įmonių iš įvairių industrijų. Raktas į rezultatyvų B2B marketingo piltuvėlį yra nuolat kintantis, todėl Julius įsisavina naujausias žinias, jas praktiškai išbando ir yra pasiruošęs atradimais su visais pasidalinti.

Mindaugas Lataitis

SUPERYOU vadovas
Digital agentūros SUPERYOU vadovas. Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų. 4 pastaruosius metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose. Prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos buvo dirbta: Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt.

Gintarė Surgutanovienė

SUPERYOU verslo vystymo vadovė
Gintarė turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: profesinę karjerą pradėjo nuo rinkos tyrimų, vėliau dirbo žiniasklaidos planavimo agentūroje, šiuo metu yra verslo vystymo vadovė turinio agentūroje SUPERYOU. Socialinių tinklų discipliną dėsto Kazimiero Simonavičiaus universitete bei Edumint mokymų namuose. Prekių ženklai, su kuriais šiuo metu dirba Gintarė: Tele2, Vinted, Swedbank, Maxima.

LiMA DAY KLAIPĖDA’21: Marketingas verslo augimui