Renginiai

Kaip sėkmingai įeiti į užsienio rinką?

07 vasario 2020 13:00

Eksportas: netinkama rinka ar neteisingas priėjimas?

Daugelis eksporto mitų pasakoja istorijas, kaip verslai sėkmingai vykdo veiklą užsienyje, tačiau nutyli apie nepavykusius bandymus, neatsipirkusias investicijas, išbandytas taktikas ir kiek iš tikrųjų truko ir kainavo pasiekti sėkmę. O net ir nepavykus, dažnai viskas nurašoma netinkamai rinkai, šalių skirtumams ar kitokiems vartotojų poreikiams nepaliekant galimybės, kad rinkos skirtumams ir specifikai galima buvo pasiruošti. Rinkoje daugybė tokių pavyzdžių, kai tikima, kad dalyvavimas tarptautinėje parodoje užtikrins išėjimą į naujas rinkas, tačiau stendo nusipirkimas užsienio parodoje nėra plėtros strategija. 

 

Seminare kalbėsime apie atvejus ir taktikas, kurios leidžia taikliau žengti į pasirinktas užsienio rinkas:

  • Rinkos patrauklumo vertinimas – kaip identifikuoti iššūkius ir pasiruošti jiems dar neįžengus į rinką;
  • Savęs pardavimas – kaip parduoti savo prekės ženklą, kai dar nėra užsitarnauto vardo ar reputacijos regione, kai prekės ženklas nėra žinomumas, o lietuviška kilmė neturi užtarnautų vertės atributų;
  • Partnerystės –  kaip partnerystės gali padėti vienu B2B pardavimu pasiekti norimą B2C segmentą;
  • Trumpalaikės taktikos – kaip sukurti trumpalaikę taktiką, leidžiančią įžengti į užsienio rinką, būti pastebėtiems ir pritraukti pirminę klientų bazę.

Seminaras skirtas: 

  • tiems, kurie bandė plėstis į užsienio rinkas, tačiau nepasiekė sėkmingų rezultatų,
  • tiems, kurie vykdo eksporto veiklą, tačiau ji reikalauja daugiau investicijų nei atneša grąžos,
  • ir tiems, kurie svarsto apie užsienio plėtrą, tačiau nėra įsitikinę, kaip pasirinkti tinkamą rinką, laiką ir priėjimą.  

Seminaro lektorė

 

Gailė Andriuškevičiūtė

SYNTHESIS strategė

Synthesis Consulting Group strategė, kurianti prekės, produkto strategijas verslams, fokusuojasi į kainodaros ir monetizacijos strategijas skaitmeniniams ir SaaS produktams bei skaitmeninių produktų vystymą skirtingose poreikių situacijose t.y. galimybių paieška, hipotezių validacija, produkto portfelio išgryninimas ir produktinės vizijos nustatymas.

Kaip sėkmingai įeiti į užsienio rinką?