Renginiai

LiMA: Kaip sukurti prekės ženklo identitetą socialiniuose tinkluose?

28 balandžio 2020 16:00

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Per ne pilną mėnesį internetas virto milžinišku įvairių prekių ir paslaugų prekybos centru.

Pasiūla čia padidėjo kelis kartus, klientų poreikiai pasikeitė akimirksniu.

Kodėl dabar ypatingai svarbu tikslingai stiprinti prekės ženklo komunikaciją socialiniuose tinkluose ir kaip atkreipti dėmesį į save?

Online seminaro metu sužinosite:

– Kaip pasikeitė socialinių tinklų naudojimas pastaruoju metu?
– Kuo vienas nuo kito skiriasi socialiniai tinklai Facebook, LinkedIn ir Instagram?
– Kas yra prekės ženklo identitetas ir kodėl jis svarbus?
– Kodėl svarbios vertybės kuriant prekės ženklą?
– Kokios yra prekės ženklo sudėtinės dalys?
– Kaip socialiniuose tinkluose kurti turinį, kuris sudomintų kitus?

Šis LiMA online seminaras skirtas verslo ar įmonių atstovams, pradedantiems dirbti rinkodaros ir komunikacijos srityse

Online seminaro lektorė:
Aurelija Šilinskaitė | 360 marketingo ir komunikacijos agentūros „4noons“ partnerė ir strategė, startuolio Aichom bendraįkūrėja.

Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!
Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

Registracija ir daugiau informacijos apie renginį:
http://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view987
___

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 15 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.

LiMA: Kaip sukurti prekės ženklo identitetą socialiniuose tinkluose?